پیگیر تامین منابع مالی مورد لزوم برای تامین آب شرب میان مدت...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، درویشی مدیر عامل شرکت در ماموریت کاری روز چهارشنبه پس از ملاقات با فرماندار شهرستان روانسر به شهرستان جوانرود رفت و با یوسفی فرماندار این شهرستان ملاقات و جلسه کاری برگزار نمود .

در ابتدا یوسفی ضمن خیر مقدم به مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خواستار حل مشکلات ایستگاه پمپاژ سفید برگ و باغداران این منطقه و همچنین حل مشکل آب میان مدت و بلند مدت شهرجوانرود شد، سپس درویشی با تقدیر از فرماندار شهرستان ، و میزبانی ایشان ،  در خصوص پروژه ایستگاه پمپاژ سفید برگ گفت : عملیات اجرائی ایستگاه پمپاژ سفید برگ از سال 79  آغاز گردیده لیکن به علت بی توجهی مسئولان وقت پیشرفت خوبی نداشته است. ولی خوشبختانه امسال با جدیت به دنبال این پروژه هستیم ، و درحال حاضر نیز  پیمانکار آن انتخاب و از محل اعتبارات استانی 500 میلیون تومان برای ادامه عملیات اجرایی آن در نظر گرفته شده است ، و امیدواریم با تامین اعتبار لازم بتوانیم این پروژه را  توسعه دهیم.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در پاسخ به سوال یوسفی فرماندار شهرستان جوانرود در خصوص سد ساروخان گفت :
مطا لعه فاز اول سد ساروخان  انجام و اقدامات مورو لزوم برای ورود به فاز دوم و عملیات ژئو تکنیک در دستور کار قرار گرفته است و به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز مند است که پیگیر این میزان اعتبار هستیم .
ایشان اظهار داشت : سد ساروخان می تواند آب شرب بلند مدت شهر جوانرود  را تامین  و  در حوزه گردشگری نیز موثر واقع شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای  در خصوص تامین آب میان مدت شهر جوانرود نیز گفت : آب میان مدت شهر جوانرود از چاه های تم تم تامین و دراین راستا یکی از چاه ها حفاری و برقدار و با اعتباری که امسال برای آن در نظر گرفته شده است  بخشی از کار را اجرایی می کنیم .
درویشی در پایان سخنان خود  افزود:  در صورت تامین به موقع  منابع مالی مورد لزوم  حفاری وتجهیز  چاههای تم تم که برای شهرک صنعتی و آب شرب جوانرود در نظر گرفته  شده است در سالجاری مورد بهره برداری  قرار خواهد گرفت .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات