بررسی مسائل و پروژه های زیر ساختی و توسعه شهرستان نیر

بعد ظهر امروز پنجشنبه بیست و ششم تیر ماه با حضور دکتر نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران و نماینده مردم شریف شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، فرماندار و امام جمعه شهرستان نیر، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی جلسه بررسی مسائل و پروژه های زیرساختی و توسعه شهرستان نیر در بخش های مختلف از جمله صنعت، آب، گردشگری، راه و کشاورزی شهرستان نیر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تاکید بر جایگاه و حقوق مردم و ضرورت خدمت رسانی صادقانه به آنها، به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان نیر و پروژه های در حال مطالعه و اجرا در منطقه پرداخت .

دکتر علی نیکزاد در رابطه با موضوعات بخش آب، مسائل پروژه های مرتبط با آب و آبفای شهرستان نیر از جمله  تخصیص آبگرم و توسعه مجتمع های آبگرم، تامین آب شهرک تخصصی بسته بندی آب نیر، ساماندهی رودخانه ها، تامین آب شرب روستایی و احداث تصفیه خانه فاضلاب نیر را بررسی کرد و راهکار های لازم بیان نمود .

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان نیر در چشمه های منابع آب گرم و سرد معدنی برای ایجاد مناطق گردشگری و بسته بندی آب گفت: شهرستان نیر از فرصت مناسبی برای رشد و توسعه در بخش های مختلف گردشگری برخوردار است و منابع آب منحصر به فرد و بسیار مناسب در این شهرستان، این فرصت برای توسعه گردشگری را دوچندان کرده است .

مهندس عباس جنگی مرنی افزود: تامین آب شهرک تخصصی بسته بندی آب نیر جزو اولویتهای کاری شرکت آب منطقه ای اردبیل بوده و درحال حاضر برای پنج واحد بسته بندی، آب تامین میشود و در آینده با تکمیل هفت واحد دیگر، تامین آب برای آنها نیز در دستور کار قرار دارد .

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از انجام مطالعه فاز اول مجتمع آبگرم قینرجه نیر خبر داد و گفت: شرکت آب منطقه ای اردبیل حمایت خود را از سرمایه گذاران گردشگری آبی در سطح شهرستان نیر اعلام می دارد و در تلاش است مطالعات مجتمع آبگرم قینرجه نیر را به اتمام برساند و آماده عملیات اجرایی نماید .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات