موسوی زاده:دولت باید الکل،ماسک و دستکش رایگان میان شهروندان توزیع کند

موسوی زاده:دولت باید الکل،ماسک و دستکش رایگان میان شهروندان توزیع کند

«سید محسن موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز،اظهار کرد:  جهان قبل از این اپیدمی  همچنین اتفاقی بزرگی را به خود ندیده بود،متاسفانه در روزهای نخست  مردم این ویروس را جدی نگرفته و همین امر سبب شیوع سریع کرونا شد.
عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز ادامه داد: با اعمال محدودیت ها  تا حدودی روند روبه رشد این ویروس کنترل شد اما خستگی مردم از خانه نشینی سبب افزایش مجدد این ویروس در برخی شهرها به ویژه اهواز و استان خوزستان شد؛جز با رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت قرمز شیوع کرونا در خوزستان کنترل نمی شود.
وی تصریح کرد: تا اختراع واکسن این ویروس چاره ای جز رعایت نداریم این موضوع نتها باعث سلامت ما می شود بلکه ضامن سلامتی عمومی شهر نیز خواهد بود، برگزاری تجمعات از جمله فاتحه خوانی و عروسی مهمترین منبع شیوع ویروس کرونا هستند که باید از برگزاری آن اکیدا پرهیز شود.
موسوی با عنوان اینکه تنها راه کنترل این ویروس رعایت کردن خود مردم است اذعان کرد: دولت باید در این مسیر الکل،ماسک و دستکش را به صورت رایگان میان شهروندان توزیع کند،ما در طول تاریخ شاهد بودیم هرکجا مردم در صحنه حضور داشتند حماسه های بزرگی آفریدند امروز نیز می توانیم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی این ویروس را ریشه کن کنیم.
عضو شورای اسلامی کلانشه اهواز در ادامه به وضعیت بازارها اشاره کرد و گفت: همه بازارها قابل کنترل نیستند، حقیقت امر نمی توانیم مقابل اقتصاد مردم بیاستیم اگر قرار باشد بازارها تعطیل شود باید جایگزینی مناسبی برای اقتصاد مردم اعلام شود.،با توجه به اعلام اینکه باید به همزیستی با کرونا عادت کنیم لازم است همه مردم پروتکل های بهداشتی را در حداعلی رعایت کنند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات