برگزاری چهارمین جلسه شوای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان در سال 99

برگزاری چهارمین جلسه شوای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان در سال 99

برگزاری چهارمین جلسه شوای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان در سال 99
چهارمین جلسه شوای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان با هدف رفع مسائل و مشکلات کاری حوزه های مختلف و هم اندیشی در جهت تسریع امور در سالن جلسات این اداره کل تشکیل شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، این جلسه که ظهر امروز با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و اعضای شورای معاونین این اداره کل برگزار شد، ضمن رسیدگی به مسائل و مشکلات پیرامون حوزه های کاری مختلف، برنامه های اولویت‌دار مطرح و راهکارهای مناسبی در جهت تسریع امورارائه شد.
در این جلسه علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل  شورای معاونین را فرصتی مناسب جهت بررسی امور جاری و اجرایی حوزه‌های مختلف، همپوشانی برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری در بدنه این اداره کل عنوان کرد و اذعان داشت: هریک از معاونت‌ها، بازوهای اجرایی مدیریت محسوب می شوند که همکاری و مشارکت تمامی آنان در اجرای مناسب طرح‌ها و برنامه‌ها می‌تواند در تقویت همه جانبه مجموعه راه و شهرسازی موثر واقع شود و تشکیل این جلسات بصورت مستمر نقش بسزایی در پیشبرد اهداف سازمانی دارد.
وی ضمن بررسی وضعیت پرسنل و رفاهی آنان، به معاونین تحت مسئولیت خویش دستور داد رایزنی و پیگیری پرداختی پرسنلی از مراجع ذیربط خصوصا وزارت متبوعه، سازمانها و شرکت های وابسته و سازمان برنامه وبودجه استان بعمل آورند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، سرعت بخشی به پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا را یکی از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی استان برشمرد و گفت: تمامی پروژه‌ها و طرح ها می بایست در بازه زمانی تعریف شده و با کیفیت مناسب به مرحله اجرا در بیاید.
وی با اشاره به دستور العمل اجرایی مدیریت سبز بر صرفه جویی و نگاه هوشمندانه به مصارف تاکید کرد و گفت: معاونین، روسا و تمامی کارکنان موظفند جهت کاهش در هزینه‌های جاری مطابق آئین‌نامه‌ها عمل کنند و اهتمام ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند.
قاری‌قرآن تاکید کرد: در جهت حفاظت فیزیکی و امنیتی ساختمان‌های این اداره کل بلاخص اماکنی همچون بایگانی که اسناد و مدارک نگهداری شده در آن، محصول اندیشه، فعالیت و تجربیات گران‌بهایی است که در تعالی اهداف سازمان نقش مهمی دارد، برنامه ریزی دقیق انجام پذیرد.
وی در پایان از معاونین خواست با جدیت پیگیر جذب اعتبارات مصوب باشند تا بدین طریق بتوان پروژه‌های عمرانی و خدماتی را سرعت بخشید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات