در سال جهش تولید ، جهش بسیار خوبی در احداث زیرساخت‌های استان به خصوص راه داشتیم

در سال جهش تولید ، جهش بسیار خوبی در احداث زیرساخت‌های استان به خصوص راه داشتیم

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به همراه مدیرکل ساخت و توسعه راههای منطقه شمالغرب کشور و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از محور سرچم اظهار کرد: در سال گذشته ۵۵ کیلومتر از جاده‌های استان را چهارخطه کردیم که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: سال گذشته ۲۰ کیلومتر از محور اردبیل - سرچم چهارخطه شد و امسال با توجه به پیگیری های انجام گرفته و تامین اعتبار صورت گرفته ۳۰ کیلومتر نیز به بهره‌برداری می رسد و طول بهره‌برداری به ۵۰ کیلومتر خواهد رسید.

بهنام جو افزود: در پروژه های احداث باند دوم درمحورهای اردبیل- مشکین شهر ، رضی-امیرکندی ، گرمی- بیله سوار و پارس آباد به سربند پیمانکاران پروژه ها فعال و کارها خوب پیش می رود و امیدواریم با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها شاهد توسعه راههای استان باشیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در بحث اعتبارات پیگیری‌های بسیار خوبی صورت گرفته است، اظهار کرد: از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور نزدیک ۳۰۰ میلیارد تومان برای جاده های استان تامین اعتبار شد و بابت پروژه های جهش تولید ۸۰ میلیارد تومان برای پروژه های ویژه تخصیص داده شده است.

وی گفت: در جمع اعتبارات با لحاظ اعتبارت ماده ۵۶ برای محور اتوبان زنجان به اردبیل که نزدیک ۲۰۰ میلیارد تومان با موافقت سازمان برنامه و بودجه به شرکت ساخت و توسعه راهها ابلاغ شده و در حال انتشار آگهی است ، تامین اعتبار راه های استان به ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد در حالی که سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان  بود و این جهش بسیار خوبی است.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت احداث پروژه های بزرگراهی در استان با اشاره به فعالیت پیمانکاران افزود : تمام پروژه های ما در سطح استان فعال بوده و با توجه به وجود مطالبات پیمانکاران در این پروژه ها ، همکاری این عزیزان جای تقدیر و تشکر دارد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات