بهره‌برداری از 5 ایستگاه آتش‌نشانی تا پایان سال  ...

بهره‌برداری از 5 ایستگاه آتش‌نشانی تا پایان سال ...

بهره‌برداری از 5 ایستگاه آتش‌نشانی تا پایان سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی، در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری از پروژه‌های عمرانی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد، با بیان اینکه از ابتدای شورای پنجم توجه ویژه‌ای به حوزه ایمنی شده است، اظهارکرد: برهمین اساس در حال حاضر 5 ایستگاه آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر در حال احداث است و امروز از ایستگاه آتش‌نشانی رازی بازدید شد.

نوروزی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت 1400 مترمربع در حال اجراست و عملیات اجرایی آن بیش از 70 درصد پیشرفت داشته است، گفت: براساس گزارشات ارائه شده، این ایستگاه تا شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: ایستگاه آتش‌نشانی «رسالت» تاکنون 80 درصد، «مفتح» 77 درصد، «غدیر» 93 درصد و «عسگریه» نیز 27 درصد پیشرفت داشته‌اند و امیدواریم همه آنها در سال جاری به بهره‌برداری برسند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد همچنین خاطرنشان کرد: 39 دستگاه خودرو سبک و سنگین عملیاتی و 18 دستگاه موتورسیکلت تا پایان سال 99 به ناوگان سازمان آتش‌نشانی مشهد افزوده می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه برآیند این اقدامات، تسریع در سرویس‌دهی و ارائه خدمات در سوانح و حوادث است، افزود: امیدواریم با این تمهیدات و اعتبارات و پروژه‌ها رضایت بیش از پیش شهروندان را فراهم آوریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات