بهره برداری ساختمان جدید سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری تا یک ماه  ...

بهره برداری ساختمان جدید سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری تا یک ماه ...

بهره برداری ساختمان جدید سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری تا یک ماه آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدمحسن مصحفی در حاشیه بازدید شهردار از ساختمان جدید سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، اظهار کرد: از مدت ها قبل قرار است که سازمان فرهنگی به لحاظ کمبود جا به ساختمان جدیدی منتقل شود.
وی افزود: در ساخت این ساختمان همکاری خوبی از جانب معاونت عمران و سازمان عمران صورت گرفته است و از حدود یک سال گذشته مقدمات کار آغاز و با سرعت خوبی در حال انجام است و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: اهمیت موضوع قرار گرفتن ساختمان جدید در منطقه فرهنگی و هویتی در شهر مشهد است.
مصحفی خاطرنشان کرد: محل جدید این سازمان در گذشته های نه چندان دور محل قرار گرفتن چند دانشگاه بوده است و مردم خاطرات بسیاری از این محل دارند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر با وجود آنکه دیگر آن دانشگاه ها فعالیت ندارند اما کماکان یک محله فرهنگی است، اضافه کرد: احتمالا این مکان یکی از فرهنگی ترین محلات مشهد است و کتابفروشی های بسیار خوب و مطرح در این محله قرار دارند.
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: اعتبار این پروژه توسط معاونت مالی و پشتیبانی تامین می شود و یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.
غزاله ‌شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات