پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت بندر تجاری شادگان

پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت بندر تجاری شادگان

http://www.bananews.ir/مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: کار ساخت بندر تجاری "شادگان" واقع در خورابوخضیر با۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابراهیم ایدنی اظهار کرد: روند پیشرفت احداث این بندر قابل قبول است و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: خوشبختانه میزان پیشرفت احداث بخش‌های مختلف این بندر از جمله ساختمان‌های اداری، مخابرات، گمرک، گارد، آتش‌نشانی، توزین، انبارهای سرپوشیده، عرشه و اسکله خوب بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بر اهمیت بهره‌برداری از این بندر در زمان مقرر تأکید کرد و گفت: عوامل اجرایی پیمانکار در این پروژه باید سرعت عمل خود را در احداث کامل این بندر افزایش دهند.

ایدنی در مورد زمان بهره‌برداری از این بندر تجاری بیان کرد: در صورت نبود هیچ‌گونه مشکلی، پیش‌بینی می‌شود هم‌زمان با ایام دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری از بندر تجاری شادگان باشیم.

با بهره‌برداری از این بندر به عنوان هفتمین بندر تجاری استان خوزستان زمینه مساعدی جهت افزایش فرصت‌های شغلی و رونق کسب و کار برای مردم شهرستان شادگان فراهم خواهد شد.

 

 

    نظرات