دریافت و پاسخگویی ۷ هزار درخواست مردمی با موضوع عمرانی در مرکز ۱۳۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد، با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به درخواست های زیاد شهروندان در حوزه عمرانی و در راستای نهضت پاسخگویی، از پنجشنبه، ۱۲ تیرماه جاری، مدیران حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به صورت مستقیم، پاسخگوی سوالات، انتقادات، پیشنهادها و مسائل شهری شهروندان بوده و این طرح، فردا، سه شنبه ۳۱ تیرماه، با حضور و پاسخگویی خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک پایان می یابد.
وی با اشاره به اینکه بیشترین درخواست های شهروندی در حوزه معابر مانند آسفالت و تقاطع های غیر همسطح بوده است، افزود: ۱۴ درصد درخواست های شهروندان در بهار ۹۹ با موضوع عمرانی بوده است یعنی هفت هزار و ۶ شهروند، طی برقراری ارتباط با مرکز ۱۳۷ از طریق درگاه های ۱۰ گانه شامل تلفن سه رقمی ۱۳۷، پیامک، ایمیل، سایت، گفتگوی آنلاین، فکس، صندوق صوتی، مکاتبه، مراجعه و نرم افزار همراه، در خواست های خود را در این حوزه مطرح ساخته اند.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد بیان کرد: پروژه کوه پارک، پروژه تقاطع غیر همسطح ابوطالب، پروژه تقاطع غیر همسطح مصلی، پروژه پارکینگ آزادی، پروژه تقاطع چهار سطحی آزادگان، پروژه هایی بودند که بیشترین تماس های شهروندان در حوزه عمرانی را به خود اختصاص دادند.
رمضانی فرخد با اشاره به اینکه ۴۳ درصد از درخواست های عمرانی شهروندان در سه ماهه نخست سال جاری، انجام شده و ۱۳ درصد نیز منتظر انجام است و ۴۴ درصد از درخواست های شهروندی نیز، بنا به اعلام مسئولان مربوطه، امکان انجام نداشته است، گفت: از درخواست های عمرانی شهروندان، ۶ هزار و ۸۷۸ درخواست جهت پاسخگویی و انجام، به مناطق مربوطه و ۲۱۹ درخواست شهروندی نیز پس از ثبت در سامانه سجا، به اتوماسیون اداری روسای ادارات مربوطه در معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک یا سازمان عمران، ارجاع داده شد تا پاسخگویی و انجام شود.
نظرات