عبور از وضعیت کنونی نیازمند همدلی همه دستگاه ها است/ توزیع ۶۵ هزار  ...

عبور از وضعیت کنونی نیازمند همدلی همه دستگاه ها است/ توزیع ۶۵ هزار ...

عبور از وضعیت کنونی نیازمند همدلی همه دستگاه ها است/ توزیع ۶۵ هزار بسته معیشتی در مرحله اول طرح مواسات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی، امروز در مراسم آغاز دومین مرحله از توزیع بسته های معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد در خصوص اقدامات حمایتی مدیریت شهری برای آسیب دیدگان از کرونا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در مشهد شهرداری مشهد نیز در کنار سایر دستگاه ها برای پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس وارد عمل شد.
وی افزود: در کنار ضد عفونی معابر، اماکن و ناوگان حمل ونقل عمومی و همکاری با سایر دستگاه ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با نمایان شدن آثار اجتماعی شیوع ویروس کرونا برنامه حمایتی از آسیب دیدگان از کرونا مورد توجه قرار گرفت.
شهردار مشهد بیان کرد: در همین راستا برای ارائه تخفیف در عوارض کسب و پیشه، اجاره غرفه های متعلق به شهرداری مشهد و مواردی از این دست مصوباتی را از شورای شهر مشهد گرفته و عملیاتی کرده ایم.
کلائی با بیان این که برای حفظ سلامت همکاران فعال در حوزه پسماند، خطوط تفکیک زباله های خشک تعطیل شد، خاطرنشان کرد: همچنین برای کارگران فصلی که به دلیل تعطیلی برخی فعالیت ها در ابتدای سال دچار مشکل شده بودند نیز راهکارهای حمایتی در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: در کنار این اقدامات حمایتی با همکاری سایر ارگان ها مانند کمیته امداد امام و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، سپاه امام رضا(ع) و سایر دستگاه ها در اجرای مرحله اول طرح مواسات مشارکت داشته و ۶۵ هزار بسته معیشتی که از سوی مدیریت شهری تهیه شده بود را میان اقشار آسیب پذیر توزیع کرده ایم.
شهردار مشهد تصریح کرد: در حال حاضر نیز در چهارچوب و تصمیمات قرارگاه مواسات به فرماندهی نماینده ولی فقیه در استان و تقسیم کاری که اتفاق می افتد، اقدامات خود را ادامه می دهیم.
کلائی گفت: در تحقق همدلی باید هرکاری که از دستمان بر می آید جهت خدمات رسانی به مردم و گذر از وضعیت کنونی انجام دهیم، برهمین اساس من به عنوان مدیریت شهری امروز نمی توانم بگویم بحث ایجاد اشتغال به ما مستقیم ارتباطی ندارد، قطعا همانقدر که توسعه شهر به شهرداری ارتباط دارد موضوع ایجاد اشتغال نیز به ما ارتباط دارد.
وی اضافه کرد: همه دستگاه ها باید درکنار یکدیگر با هماهنگی و همدلی از این وضعیت عبور کنیم که خوشبختانه این همدلی در مشهد و استان وجود دارد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات