تخریب ۱۳۶ ایستگاه دوچرخه قدیمی طی دو ماه آینده/ سیستم دوچرخه های  ...

تخریب ۱۳۶ ایستگاه دوچرخه قدیمی طی دو ماه آینده/ سیستم دوچرخه های ...

تخریب ۱۳۶ ایستگاه دوچرخه قدیمی طی دو ماه آینده/ سیستم دوچرخه های اشتراکی با قابلیت استفاده با تلفن همراه راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی با بیان این خبر اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در حوزه توسعه دوچرخه های اشتراکی، وجود ایستگاه های قبلی بودند که به دلیل وجود مشکل شهرداری با پیمانکار هیچگونه فعالیتی نداشتند.
وی افزود: طی چند سال گذشته این ایستگاه ها تنها به مکانی برای تبلیغات شهری بدل شده و بخشی از فضای تبلیغاتی شهررا اشغال کرده بودند.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: در کنار این موضوع ایستگاه های قدیمی با توجه به این که فعال نبودند به آن ها از سوی پیمانکار رسیدگی نشده و به همین دلیل سیما ومنظر شهری را نازیبا کرده اند و از مهم تر هدف از راه اندازی ایستگاه های دوچرخه که ترویج استفاده شهروندان از دوچرخه بود نیز محقق نشده است.
کاظمی با بیان این که بر همین اساس موضوع خلع ید پیمانکار پیگیری و انجام شده است، تصریح کرد: باتوجه به این موضوع کار جمع آوری ۱۳۶ ایستگاه دوچرخه قدیمی آغاز و تاکنون ۱۳ ایستگاه جمع آوری شده است و مابقی نیز طی یک تا دو ماه آینده جمع آوری خواهد شد.
معاون عمران حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد گفت: بعد از جمع آوری این ایستگاه ها سیستم جدید دوچرخه های اشتراکی که به صورت قفل بند هستند و امکان استفاده از طریق گوشی تلفن همراه را خواهند داشت راه اندازی خواهند شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات