تاكيد امام جمعه بندرعباس بر همراهي مردم در گذر از ...

در ديدار مديرعامل شركت توزيع برق هرمزگان با حجت الاسلام والمسلمين دكتر عبادي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بندرعباس، چالش هاي صنعت برق بويژه در بخش توزيع برق مورد بررسي قرار گرفت .
به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان هرمزگان، دكتر عبادي در اين ديدار ضمن تشكر از مجموعه صنعت برق استان بويژه شركت توزيع برق در حفظ و پايداري شبكه و عدم اعمال خاموشي طبق برنامه عليرغم افزايش مصرف برق، همه مردم را به همراهي در مصرف بهينه برق در ساعات اوج مصرف از ساعت ? تا ? عصر در مرداد ماه دعوت نمود .
امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: در اين روزها كه متاسفانه تعدادي از هم استاني هاي عزيز درگير بيماري كرونا هستند مي بايست همراهي و همدلي بيشتري در جهت گذر از تابستان وجود داشته باشد تا شاهد قطعي ناخواسته برق در هيچ نقطه از استان نباشيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به اهميت تعامل بيشتر دستگاههاي اداري استان در پرداخت به موقع هزينه هاي برق مصرفي تاكيد كرد و گفت: پرداخت هزينه هاي برق مصرفي تاثير بسزايي در رفع مشكلات شبكه بويژه در بخش اصلاح و بهينه سازي تاسيسات برق رساني دارد.
مديرعامل شركت توزيع برق هرمزگان نيز در اين ديدار ضمن قدرداني از رهنمودهاي دكتر عبادي در حمايت از تلاش كاركنان در جهت تامين و توزيع برق استان از تعامل اين شركت با ساير سازمانها با هدف سرعت بخشيدن به اجراي پروژه هاي برقرساني خبر داد.
مهندس عبدي اضافه كرد: تمام تلاش كاركنان شركت توزيع برق بر اين است تا خدمات شركت با توجه به شرايط بيماري موجود در كمترين زمان و به صورت غيرحضوري انجام گردد.
وي اظهار داشت: استان هرمزگان شرايط خاصي را در مصرف برق تجربه مي كند و باتوجه به گرماي هوا و افزايش مصرف برق، وضعيت تامين و توزيع برق در حالت هشدار قرار دارد. البته اميدواريم با همراهي مردم در مديريت مصرف برق بويژه در ساعات بعدازظهر پايداري شبكه همچنان حفظ شود تا تابستان را بدون خاموشي سپري كنيم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات