عقد تفاهم نامه همکاری  3 ساله  بین شرکت توزیع برق لرستان با  فرماندهی نیروی انتظامی لرستان

عقد تفاهم نامه همکاری 3 ساله بین شرکت توزیع برق لرستان با فرماندهی نیروی انتظامی لرستان

در راستای نهادینه سازی نقشه راه فرماندهی و کنترل و به منظور تبادل اطلاعات و بهره گیری از توان و ظرفیت های موجود در سایر سازمان ها برای هدایت، تصمیم گیری موثر و کارآمد تفاهم نامه همکاری بین شرکت توزیع برق استان لرستان و فرماندهی انتظامی استان لرستان منعقد گردید.

به گزارش دفتر روابط عمومی  شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان این تفاهم نامه دارای شش ماده و دو تبصره می باشد که ازمهمترین مفاد این تفاهم نامه می توان به جمع آوری برقهای غیر مجاز، همکاری در بازرسی موردی از ضایعات فروشی ها و اماکن مشکوک و همچنین تأمین امنیت مراسم ها و همایش های مرتبط با شرکت توزیع برق استان لرستان نام برد.

این گزارش حاکیست در بخشی از این تفاهم نامه آمده است: ارتقاء سطح همکاری مشترک در خصوص تبادل سریع اخبار و اطلاعات مهم به منظور تصمیم و انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

همچنین در این تفاهم نامه شرکت توزیع برق استان لرستان متعهد گردیده آمار و اطلاعات انشعابات برق های غیر مجاز و ارائه برنامه های قطعی برق و وقوع حواث و رخداد های خاص در حوزه برق را به فرماندهی انتظامی لرستان اعلام نماید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات