مصرف برق در لرستان به وضعیت هشدار رسید.

مصرف برق در لرستان به وضعیت هشدار رسید.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان، مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل برق استان ابراز داشت: با افزایش بی سابقه دمای هوا و استفاده بیش از حد از وسایل برقی علی الخصوص وسایل سرمایشی در پیک بار وضعیت برق در لرستان قرمز شد.

مهندس خودنیا با بیان اینکه تمام نیروهای شرکت توزیع برق استان لرستان به صورت جهادی و شبانه روزی در حال تلاش برای تامین برق پایدار و مطمئن برای هم استانی های عزیز می باشند، گفت امیدواریم با کمک مردم فهیم لرستان بتوانیم تابستان 99 را با کم ترین خاموشی سپری کنیم.

وی گفت: ساده ترین راه کمک مردم به شرکت توزیع برق لرستان برای تامین برق پایدار تنظیم کولرهای گازی بر روی درجه 24 به بالا و استفاده از دور کند کولر آبی در ساعات پیک می باشد

مهندس خودنیا همچنین با اشاره به اینکه  طبق پیش بینی هواشناسی، هفته آینده گرمای هوا همچنان تداوم دارد، از مردم درخواست نمود در ساعات پیک بار(11 تا17 و 19 تا 23) از وسایل پرمصرف مانند لباس شویی، جارو برقی، اتو، ظرفشویی و سشوار استفاده نکنند تا مجبور به اعمال خاموشی نشویم.

وی در پایان گفت: استفاده از وسایل پر مصرف در ساعات اوج بار علاوه بر کاهش عمر آنها و اعمال خاموشی  موجب خسارات زیادی به شبکه های توزیع برق در استان می شود

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات