مهندس راهزادی خبرداد: اجرایی شدن ۱۵ پروژه کاهش تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد

مهندس راهزادی خبرداد: اجرایی شدن ۱۵ پروژه کاهش تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۱۵ پروژه کاهش تلفات انرژی در مناطق مختلف این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق استان، " مهندس داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت: ۱۵ پروژه کاهش تلفات انرژی با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد تومان در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

وی با تشریح محل اجرای این پروژه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: شهرستان کهگیلویه با شش پروژه بیشترین و شهرستان های لنده و چرام هر کدام با یک پروژه کمترین پروژه را بخود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سایر پروژه های کاهش تلفات انرژی در شهرستان های بویراحمد پنج پروژه ، باشت چهار پروژه ، باشت ، دنا و بهمئی هرکدام ۲ پروژه درحال اجرا است.

راهزادی، کابل های برق مورد استفاده در این پروژه ها را از شماره ۳۵ تا ۹۵ عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از ۳۳ کیلومتر کابل در این پروژه ها استفاده خواهد شد.

وی، کاهش نرخ تلفات انرژی ، جلوگیری از سرقت های شبکه ، پایداری برق و رفع مشکلات نوسانات را از مهمترین مزایای اجرای پروژه های ذکر شده برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ تلفات انرژی اکنون ۱۳ درصد بوده که تلاش می کنیم با اجرای پروژه های فنی، این نرخ را کاهش دهیم. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات