گفتگوى صميمى مهندس خرم با مديران و كاركنان سازمان نظام مهندسی

گفتگوى صميمى مهندس خرم با مديران و كاركنان سازمان نظام مهندسی


ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان از تشكيل واحد پاسخگويى و رسيدگى به شكايات در روابط عمومى این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، جلسه مهندس احمد خرم ریاست سازمان با پرسنل و با حضور هيات رئيسه شوراى مركزى روز دوشنبه، سی ام تیرماه برگزار شد.

بعد از طرح نقطه نظرات پرسنل و گزارش برخى مديران سازمان نظام مهندسی ساختمان، مهندس خرم اظهار داشت: من از توجه پرسنل به تذكرات بنده كه به جاى مچ گيرى، دست همديگر را مي گيرند و در انجام امورات اهتمام دارند و همچنين از پيگيرى هاى مهم هيات رئيسه محترم از طريق وزارتخانه تشكر مي كنم.

وی با تاکید بر ارتقای دسترسى كارشناسان سازمان نظام مهندسی ساختمان به امكانات الكترونيكى و اينترنت در عصر ارتباطات گفت: در راستاى ارائه خدمات رفاهى، پروژه عظيم شهرک غرب با ٤٥٠ هزار متر مربع احداث ساختمان با آپشن هاى روز کلید خورده است.

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان اینکه موضوع آموزش با هدف ارتقای كيفيت خدمات و امر درآمدزايى با سرعت پيگيرى شود، همچنين نوسازى ساختمان قدیمی سازمان نیز در دست اقدام است.

وی با اعلام اینکه كميته حقوقى و ماليات فعال شده است، از اصلاح حقوق پرسنل و طرح طبقه بندى مشاغل خبر داد،، ضمن اینکه تشكيل واحد رسيدگى و پاسخگويى به شكايات در روابط عمومى سازمان راه اندازى مى شود.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات