جهاد راهسازی با مدیریت شایسته در اردبیل

جهاد راهسازی با مدیریت شایسته در اردبیل

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، ، داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار برای چهار خطه راه‌های مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: سال 90 تنها یک پروژه مواصلاتی استان آن هم مشگین‌شهر – اردبیل از ردیف اعتباری برخوردار بود که در سال‌های اخیر با پیگیری استاندار اردبیل و مدیریت راه و شهرسازی این استان همه راه‌های مواصلاتی ردیف اعتباری گرفته‌اند تا عملیات چهاربانده آنها آغاز شود.

شایقی افزود: هم در قانون بودجه و هم از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور منابع فوق‌العاده ای اختصاص یافته تا عقب‌ماندگی سال‌های گذشته در بخش راه‌های مواصلاتی استان به نوعی جبران شود.

وی تصریح کرد: در تقویت زیرساخت‌های بخش صنعت کشاورزی و گردشگری و حوزه راه اولویت با پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت 80 درصد است تا در سال 99 و 1400 شاهد تکمیل و راه‌اندازی آنها باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل با بیان اینکه در مجموع از محل سفر رئیس جمهور و جهش تولید یک هزار و 800 میلیارد تومان به استان در سال 99 جذب اعتبار خواهد شد، تصریح کرد: این منابع خارج از اعتبارات معمول سالانه‌ای است که به استان اردبیل اختصاص می‌یابد تا در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان توزیع آنها انجام شود.

وی به اولویت دیگر توسعه استان در سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: در بخش راه‌ها برای تکمیل محور کلور درام 30 میلیارد تومان، پارس‌آباد سربند 30 میلیارد تومان و کریق آرموداق نیز 3 میلیارد تومان در قالب این تفاهمنامه در نظر گرفته شده است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات