اجرای طرح تفصیلی توس در سراشیبی فرآیندهای اداری

اجرای طرح تفصیلی توس در سراشیبی فرآیندهای اداری

اجرای طرح تفصیلی توس در سراشیبی فرآیندهای اداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حسین نژاد در خصوص طرح تفصیلی توس، اظهار کرد: در روزهای ابتدایی آغاز به کار در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد، با برگزاری یک مسابقه میان مشاوران ذی صلاح درصدد یافتن بهترین مشاور برای اجرای طرح تفصیلی بودیم که در نهایت، مشاور نقشان تعهد انجام این کار را با نازلترین قیمت برعهده گرفت.

وی افزود: اما پس از مطرح کردن این موضوع در کمیسیون ماده پنج، وزارت راه و شهرسازی ادعا کرد که خود به تنهایی این طرح را تهیه می کند و در نهایت به دستور آقای مقدوری، معاون عمران وقت استانداری خراسان رضوی، قرار بر این شد که وزارت راه و شهرسازی طرح را تهیه کند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد بیان کرد: متاسفانه طراحی این کار با وقفه ای یک ساله مواجه شد اما در نهایت وزارت راه و شهرسازی مشاوری را برای توس تعیین کرد که خوشبختانه بسیار خوب کار کردند.
حسین نژاد خاطرنشان کرد: پس از تعیین مشاور، این طرح راهبردی در کمیسیون ماده پنج مصوب و به شورای عالی شهرسازی ارجاع داده شد و این شورا به دلیل مشکلات موجود بعد از گذشت مدتی این طرح را تصویب کرد.
وی اضافه کرد: گفتنی است که قبل از تصویب این طرح به صورت موضوعی مسائل مختلفی در توس صورت گرفته که از جمله آن می توان به پیشخوان فردوسی اشاره کرد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد در خصوص طرح تفصیلی شهر مشهد گفت: این طرح در حال طی کردن مسیر زمان بندی خود است. طرح تفصیلی حوزه جنوب غربی مسیر تاییدیه خود را در شورای اسلامی شهر اخذ کرده و پس از تایید کمیته انطباق، به کمیسیون ماده پنج ابلاغ می شود.
حسین نژاد تصریح کرد: سپس طرح جنوب شرق به شورا ارسال می شود و پس از بررسی و تایید، به کمیسیون ماده پنج ارسال می شود و براساس زمانبندی تا دی ماه سال جاری تمامی این طرح ها مسیر شورا و کمیسیون ماده پنج را طی خواهد کرد.

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات