پروژه پارکینگ آزادی تاکنون 68 درصد پیشرفت داشته  ...

پروژه پارکینگ آزادی تاکنون 68 درصد پیشرفت داشته ...

پروژه پارکینگ آزادی 68 درصد پیشرفت داشته است/ بهره‌برداری از پروژه در آذرماه سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدمسعود ریاضی، ظهر امروز و در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی و عمرانی احداث پایانه و پارکینگ طبقاتی آزادی، این پروژه‌ را یکی از شاخص‌ترین و بزرگترین پروژه‌هایی دانست که ساخت آن در زمان شورای پنجم کلید خورده است، اظهارکرد: در ابتدا، حرف و حدیث زیادی برای این پروژه وجود داشت و نقطه نظرات مختلفی نیز مطرح بود؛ دغدغه‌های ترافیکی، محیط‌زیستی، معماری و شهرسازی و ... که سعی شد نظرات کارشناسان گرفته شود و با درنظر گرفتن این ملاحظات عملیات اجرایی پروژه آغاز شد.

ریاضی با بیان اینکه امیدواریم این پروژه پس از بهره‌برداری، عملکرد خوبی را از خود نشان دهد، گفت: پارکینگ طبقاتی آزادی مزایای متعددی دارد که میتواند بر غنای این محدوده بیافزاید؛ از جمله آنها بحث منظری، چشم‌انداز و فضای اجتماعی است که ایجاد می‌شود چراکه وجود یک پلازای شهری و فضای پارکی برای این منطقه محسوس بود.

وی در ادامه افزود: در هر ساعت از روز، تعداد زیادی از شهروندان از فضای پارک ملت استفاده می‌کنند که با این پروژه تعداد پارکینگ زیادی ایجاد می‌شود و اتفاق خوبی است.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد از پیشرفت 68 درصدی پروژه خبرداد و تصریح کرد: براساس گزارشات ارائه شده، بخشی از پارک ملت که به دلیل عملیات عمرانی به کارگاه تبدیل شده شود، تا آخر شهریور ماه بازگشایی می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد تا موجب تسهیل تردد و عبور و مرور آنها گردد.

ریاضی با بیان اینکه پروژه طبق برنامه زمان‎‌بندی و توضیحات ارائه شده تا آذرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در این بازدید مسائل فنی نیز مطرح بود که پیشنهادات و نظراتی بیان شد؛ امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه، گام دیگری در جهت رفاه و رضایتمندی شهروندان مشهدی برداشته شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات