پیگیر ورود شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی به فرابورس  ...

پیگیر ورود شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی به فرابورس ...

پیگیر ورود شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی به فرابورس هستیم/ روند زیان‌دهی شرکت روبه کاهش است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری، در حاشیه بازدید از شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی (الیت سابق) با بیان اینکه در ابتدای فعالیت شورای پنجم با مجموعه‌ای مواجه شدیم که متاسفانه در گذشته از بخش خصوصی به شهرداری منتقل شده بود و حجم بالایی از نیروی انسانی را داشت، اظهارکرد: علاوه بر این، شیوه مدیریتی پارک‌های حاشیه‌ای و سایر پارکینگ‌های مجموعه هم به شکل سنتی پیش می‌رفت که از یکسو موجب نارضایتی مردم و از سوی دیگر زیان‌بودن شرکت شده بود.

حیدری افزود: شورای پنجم با پذیرش یک تکلیف قانونی برای ساماندهی پارک‌های حاشیه‌ای، نسبت به رفع ایرادات و نقایص و کاستی‌ها اقدام کرد و تیمی جوان و باانگیزه مدیریت را بعهده گرفت تا رضایت شهروندان را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای این دوره مدیریت شهری تاکنون اتفاقات ارزشمند و نوآورانه‌ای را در مجموعه الیت سابق که امروز با نام «شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی» از آن یاد می‌شود، شاهدیم، گفت: از جمله این اقدامات و اتفاقات میتوان به کوچک کردن مجموعه، استفاده از ظرفیت کارکنان در سایر بخش‌های مدیریت شهری، هوشمندسازی و کاهش ارتباط پارکبانان با شهروندان و هوشمندسازی و الکترونیکی کردن زیرساخت‌ها اشاره کرد.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: برآیند این اقدامات در گام نخست موجب بازگشت رضایت شهروندان شده و از سوی دیگر زیان‌های شرکت را به شدت کاهش یافته و مثل قبل زیان‌ده نیست.

حیدری در ادامه صحبت‌های خود به پارکینگ طبقاتی مجد اشاره کرد که به شکل کاملا هوشمند و اتوماتیک ساخته و افزود: امیدواریم پس از بهره‌برداری، این پروژه با استقبال خوبی از سوی شهروندان همراه شود.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در این مجموعه بسیار ارزشمند، نوآورانه و خلاقانه است، تصریح کرد: با این وجود متاسفانه خروجی بیرونی آن بسیار اندک بوده و نه تنها عموم شهروندان، بلکه جامعه نخبگانی و مدیران شهری نیز از آنها بی‌اطلاع هستند؛ بدون شک، طرح این اقدامات و ارائه گزارش و عملکردها و آگاه‌سازی مردم نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی و جلب رضایت خواهد داشت.

حیدری از تلاش شهرداری برای ورود شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی به فرابورس خبرداد و گفت: در بحث اسکوتر و دوچرخه‌سواری و موتور برقی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته ولی متاسفانه شرایط نرخ ارز و مشکلات ناشی از تبادلات با کشورهای تولیدکننده موانعی بوجود آورده بود.

وی افزود: براساس مصوبه شورای شهر، این شرکت مجوز بکارگیری 2 هزار دوچرخه ویژه توسط بخش خصوصی را اخذ کرده بود ولی به دلیل مشکلات ناشی از کرونا و مشکلات ارزی با محدودیت روبرو شده است؛ با تکیه بر ظرفیت داخلی و در آینده نزدیک 400 دستگاه دوچرخه وارد چرخه سرویس‌دهی می‌شود که با استقبال شهروندان، کمک شایانی به کاهش ترافیک و آلودگی هوا و توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات