جلسه فوری مدیریت بحران شهرداری گرگان پیرو اطلاعیه هواشناسی

جلسه فوری مدیریت بحران شهرداری گرگان پیرو اطلاعیه هواشناسی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شهرداری گرگان، پیرو هشدار جوی شماره پنج مورخ 31 تیرماه جاری، از امروز استان بتدریج تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی قرار می گیرد این وضعیت تا جمعه سوم مردادماه جاری تداوم خواهد داشت که بر اساس این پیش‌بینی پیامدهای این سامانه، رگبار باران محلی و نقطه ای، وزش بادشدید (حداکثروزش بادگاهی بیش از 80 کیلومتر برساعت) خواهد بود.

با توجه به شدت وزش باد و پیش بینی بارش‌های رگباری احتمال آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه‌ها، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و اشیاء سبک، شکسته شدن سرشاخه درختان، احتمال آبگرفتگی برخی نقاط دور از انتظار نیست.

بر همین اساس امروز جلسه مدیریت بحران در شهرداری گرگان با حضور نمایندگان سازمان سیما ،منظر و فضای سبز، ریاست سازمان آتش نشانی، نمایندگان مناطق سه گانه و کارشناسان خدمات شهری در معاونت خدمات شهری تشکیل شد.

موسی الرضا صفری  معاون خدمات شهری شهردار گرگان بر برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم جهت خدمات رسانی مطلوب، کمک به روان سازی ترافیک، تسهیل ایاب و ذهاب شهروندان و مقابله با حوادث احتمالی ناشی از باد و بارندگی تاکید کرد.

بر اساس مصوبه این جلسه  مقرر شد نقاط حادثه خیز و بحران زا در هنگام بارش باران  از سوی تمامی واحدهای عملیاتی  شناسایی تا نسبت به رفع  آن اقدام اصولی انجام گیرد.

جلسه فوری مدیریت بحران شهرداری گرگان پیرو اطلاعیه هواشناسی

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات