شهرداری ساری در اجرای برنامه‌های فرهنگی همراه سپاه کربلای مازندران است

شهرداری ساری در اجرای برنامه‌های فرهنگی همراه سپاه کربلای مازندران است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، صبح چهارشنبه اولین روز از مرداد ماه، عباس رجبی شهردار مرکز مازندران به همراه جمعی از مدیران مجموعه شهرداری با سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران، دیدار و گفت و گو کرد.

وی با بیان اینکه مدیران مجموعه شهرداری، ‌ساعی و کوشا هستند، افزود: در شرایط سخت اقتصادی وظیفه داریم کار کنیم تا شهری با نشاط و پویا داشته باشیم.

رجبی گفت: سپاه نماد خدمتگزاری، سلامت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و شهرداری ساری آماده همکاری در زمینه های مختلف با سپاه کربلای مازندران است.

شهردار ساری با بیان اینکه کارکنان شهرداری پاکدست، شریف و زحمتکش هستند، تصریح کرد: در شرایط امروز با توجه به بحران های موجود، شهرداری در جهت خدمت رسانی های فرهنگی و عمرانی پای کار است.


کارکنان شهرداری صادق و زحمتکش هستند

فرمانده سپاه کربلای مازندران در این دیدار گفت: بسیاری از کارهای فرهنگی، اقتصادی و عمرانی متوجه شهرداری است و تلاش داریم شهرداری  را در کنار خودمان داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه معتقد هستیم کارکنان شهرداری صادق و زحمتکش هستند، تصریح کرد: فعالیت کارکنان شهرداری ملموس بوده و این مساله در روند توسعه شهری قابل ملاحظه است .

مسلمی با بیان اینکه کارکنان شهرداری از پاکدست ترین افرادی هستند که بدون چشم داشت کار می کنند، افزود: هر زمان از شهرداری کمک خواستیم پای کار بودند و با ما همکاری کردند.

فرمانده سپاه کربلای استان با بیان اینکه سردار سلیمانی به واسطه کار صادقانه، الگوی ما است، گفت: آنهایی که صادقانه کار می کنند باید تکریم شوند.

وی تصریح کرد: اگر در انجام پروژه ای نیاز به ما باشد از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات