در راستای اصلاح فرایند انجام كار و كاهش تصدی‌های دولت در استان اصفهان؛ صدور و ارتقا پایه پروانه اشتغ...

در راستای اصلاح فرایند انجام كار و كاهش تصدی‌های دولت در استان اصفهان؛ صدور و ارتقا پایه پروانه اشتغ...

در راستای اصلاح فرایند انجام كار و كاهش تصدی‌های دولت در استان اصفهان؛ صدور و ارتقا پایه پروانه اشتغال بکار مهندسان تسهیل می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: از ابتدای مرداد ماه سال جاری تمامی خدمات مربوط به صدور و ارتقا پایه پروانه اشتغال بکار مهندسان توسط دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص فرآیند غیر حضوری صدور و ارتقا پروانه اشتغال بکار مهندسان اظهار کرد: جامعه مهندسی استان بالغ بر ۳۲ هزار عضو دارد که روش های سنتی و قدیمی تکافوی درخواست‌های آن‌ها را نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در دفاتر پیشخوان دولت می تواند باعث تسهیل و تسریع در امور صدور پروانه اشتغال بکارمهندسی شود گفت: بخشی از خدمات اداره کل راه و شهر سازی در چارچوب تفاهم نامه ای به دفاتر پیشخوان دولت تفویض شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: دفاتر پیشخوان دولت در نقاط مختلف جغرافیایی شهر پراکنده هستند بنابراین دیگر، متقاضیان ملزم به مراجعه حضوری، به این اداره‌کل نبوده و به سهولت می توانند جهت انجام امورات مرتبط به نزدیک‌ترین دفتر پیشخوان دولت مراجعه نموده و خدمات دریافت نمایند.
وی در ادامه افزود: قابلیت های متعدد دفاتر پیشخوان دولت مانند احراز هویت، احراز کد پستی، اسکن مدارک مورد نیاز، کپی برابر اصل نمودن مدارک و امکان پرداخت عوارض صدور پروانه از مراجعات مختلف متقاضیان به اماکن مختلف همچون بانک، دفاتر اسناد رسمی و غیره جلوگیری نموده و متقاضی تمامی خدمات را به طور متمرکز در دفتر دریافت می‌نماید.
قاری‌قرآن تصریح کرد؛ بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته از ابتدای مرداد ماه سال جاری کلیه خدمات مربوط به صدور و ارتقا پایه پروانه اشتغال بکار مهندسان توسط دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود.

وی افزود: متقاضیان به این دفاتر مراجعه نموده و بر اساس نوع خدمت، مدارک مورد نیاز را تکمیل می نمایند. و پس از تائید الکترونیکی توسط کارشناسان، مدارک از سوی دفاتر پیشخوان به این اداره کل پست شده سپس سایر امور مربوطه توسط کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی استان صورت خواهد پذیرفت. و در پایان پروانه اشتغال بکار به آدرس پستی متقاضیان از طریق پست ارسال می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان ضمن ابراز امیدواری جهت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و کوتاه شدن مدت زمان انتظار صدور پروانه عنوان کرد: اهداف بعدی این اداره کل ارائه خدمات مرتبط با شرکت‌های حقوقی، آزمایشگاهی و دفاتر طراحی ساختمان از طریق دفاتر پیشخوان دولت می‌باشد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات