نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران شهرستان فلاورجان

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران شهرستان فلاورجان

به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی فلاورجان صورت پذیرفت؛
نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران شهرستان فلاورجان
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور پیگیری طرح ها و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان فلاورجان در حوزه راه و شهرسازی با فرماندار و شهرداران این شهرستان دیدار کرد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی نشستی در محل فرمانداری شهرستان فلاورجان با علی ساعدی فرماندار فلاورجان و شهرداران (فلاورجان-کلیشاد-پیربکران-قهدریجان- شهرابریشم) دیدار نمود. در این جلسه، طرح های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی شهرستان، روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا، مشکلات مرتبط با طرح اقدام ملی مسکن و طرح‌های جامع و تفصیلی شهرهای شهرستان مورد بررسی قرارگرفت همچنین جهت رفع موانع راهکارهایی ارائه شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این جلسه با اشاره به عملیات اجرایی پازل بزرگ کمربندی جنوب غرب اصفهان اظهار داشت: این پازل بزرگ به چهار قطعه تقسیم بندی شده که قطعه اول از کیلومتر صفر الی ۱۲ (محل تقاطع با جاده ابریشم – آبنیل- مبارکه) محور را شامل می‌شود و به بهره‌برداری رسیده است. قطعه دوم آن، پل آبنیل در محل تقاطع محور شهر ابریشم به گردنه آبنیل واقع در کیلومتر ۲۰۰+۱۲ به همراه ترانشه‌برداری عظیم منصوب به ترانشه آبنیل می‌باشد که در حال حاضر پروژه‌ای با همین نام با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد درحال اجراست. و به لطف خدا در نیمه دوم سالجاری شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پل خواهیم بود.
وی ضمن اشاره به مبحث تامین اعتبار و محدودیت‌های آن دستورات لازم در خصوص پیگیری اعتبارات را صادر کرد و از معاونین تحت مسئولیت خویش خواست جهت شروع عملیات اجرایی حدفاصل پل آبنیل تا پل کلیشاد (حدوداً به میزان 4 کیلومتر) برآورد اولیه را انجام داده و پس از تامین اعتبار لازم موضوع انتخاب پیمانکار را اجرایی کنند.
وی با بیان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا شهرستان فلاورجان اذعان داشت: همت و غيرت به همراه تلاش و كوشش تمامي دست اندركاران براي اتمام پروژه‌ها ستودني است.
گفتنی است در این جلسه موضوعات مختلفی همچون؛ راه‌های دسترسی به کمربندی جنوب غربی، کمربندی پیربکران به خوانسارک، پل بهاران به گارماسه، تعویض پل‌های عابر پیاده اتوبان ذوب آهن، تعیین تکلیف اراضی بایر، ورودی مسکن‌مهر قهدریجان، طرح های تفصیلی شهرهای شهرستان و غیره مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات ارائه شده، تصمیمات مناسبی اتخاذ گردید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات