توجه ویژه به حق الناس و حقوق مردم امری ضروری است

توجه ویژه به حق الناس و حقوق مردم امری ضروری است

توجه ویژه به حق الناس و حقوق مردم امری ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بتول گندمی در حاشیه دیدار با مدیرعامل سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد، اظهار کرد: در حال حاضر ما به سمت ایجاد یک سازمان برای حفظ دارایی های شهر و فرآوری آن برای ایجاد زیرساخت های شهر نرفته ایم.
وی افزود: امیدوارم هرگز در مدیریت شهری به این سمت گام برنداریم که صلح نامه ای را با شهروند منعقد کنیم که براساس آن ملک و زمین آنان را بگیریم . پس از اجرای پروژه به فکر تامین حقوق آنان باشیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در حقیقیت پس از امضای هرگونه صلح نامه با شهروندان باید قبل از اتمام پروژه، تمامی حق و حقوق آنان پرداخت شود و نباید نسبت به مال مردم بی تفاوت نباشیم.
گندمی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به حق الناس و حقوق مردم بسیار نکته مهمی است که در این زمینه فقیر و غنی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و باید همواره مراقب باشیم.
وی با بیان اینکه در آغاز شورای پنجم بیش از ۳۰۰ صلح نامه رصد شد که تنظیم زمان های آن به دو سال و بعضا به ۶ سال نیز می رسید، اضافه کرد: اگر توافقی صورت گیرد و ما حقوق شهر را به درستی وصول نکنیم، حق الناس ۳.۵ میلیون نفر را بر گردن خود داریم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: در حال حاضر شاید برخی از شهروندان برای رسیدگی به مشکلات خود نتوانند به ما دسترسی پیدا کنند بنابراین باید توجه داشته باشیم که حق کسی را ضایع نکنیم.
گندمی گفت: شهرداری در همه برنامه ها و معاونت ها بعد از مردم و شهر حرکت می کند که این امر اصلا قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: زمانی که شهرداری برنامه عملیاتی خود را تدوین می کند، باید به اندازه چهار سال طرح اجرایی مطالعه شده و به روز شده را بر روی میز بگذارد و برای آن توضیحات لازم را ارائه دهد. انتظار ما برای سال جاری این است که یک فهرست واحد برای پروژه های خود ایجاد و بر اساس اولویت آن را طبقه بندی کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات