اراضی ملی استان اصفهان به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

اراضی ملی استان اصفهان به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

اراضی ملی استان اصفهان به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد ریال رفع تصرف شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد: در راستای حفاظت از انفال و عرصه‌های ملی، اراضی دولتی در شهرستان های نایین، اصفهان، نجف آباد، آران‌وبیدگل و کاشان رفع تصرف شد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: هفت مورد رفع تصرف اراضی در استان اصفهان جمعاً به مساحت سه هزار و ۵۴۰ مترمربع و به ارزشی بیش از ۲۱ میلیارد ریال در استان اصفهان اجرایی شد.
وی افزود از اراضی رفع تصرف شده دو مورد مربوط به شهرستان نایین جمعا به میزان ۳۲۰ مترمربع و به ارزش ۲ میلیارد ریال اراضی واقع در "زندوان" بوده و یکهزار و ۵۰۰ مترمربع در شهرستان نجف آباد (اراضی ملی واقع در شهرک صنعتی منظریه) به ارزش ۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال می‌باشد که با حضور عوامل یگان حفاظت اراضی استان از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد و تمامی بناهای ایجاد شده بر روی این زمین‌ها تخریب شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در شهرستان اصفهان بخش نیک‌آباد به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، دو مورد تعرض به اراضی ملی واقع در شهرستان کاشان به مساحت یکهزار و ۱۰۰ متر مربع و به ارزش ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و یک مورد در شهرستان آران و بیدگل اراضی واقع در یحیی‌آباد به مساحت ۱۲۰ مترمربع به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال با دقت، هوشیاری و تلاش کارکنان یگان حفاظت اراضی استان رفع تصرف فوری شد.
وی اظهار کرد: عزم و اراده مجموعه یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان اصفهان و دستگاه قضائی مقابله با پدیده زمین‌خواری و برخورد قانونی با سوء استفاده‌کنندگان از عرصه های ملی است که خوشبختانه در این خصوص تعامل و همسویی خوبی وجود دارد.

قای‌قرآن خاطرنشان کرد: حفاظت از اراضی ملی با رویکرد پیشگیرانه یکی از اولویت‌های مهم و اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است که در این راستا تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی به صورت مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات