تبریز ظرفیت خوبی برای برقراری مراودات مردمی از طریق دیپلماسی شهری دارد

تبریز ظرفیت خوبی برای برقراری مراودات مردمی از طریق دیپلماسی شهری دارد

به گزارش شهریار، عباس موسوی که ماه آینده به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان آغاز به کار می کند، ظهر امروز در دیدار با ایرج شهین باهر، شهردار تبریز اظهار کرد: نام تبریز و آذربایجان برای دنیا , به ویژه کشورهای همسایه یادآور خاطرات خوبی است که همین نام و یاد تبریز ظرفیت بزرگی برای برقراری مراودات مردمی از طریق دیپلماسی شهری با شهرهای مهم جمهوری آذربایجان ایجاد می کند.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز برای گسترش همکاری های دوجانبه با شهرهای مختلف جمهوری آذربایجان اعلام آمادگی کرده است که موضوعی مهم و امیدبخش به شمار می آید.

موسوی با بیان اینکه آذربایجان شرقی و تبریز از نظر صنعتی، کشاورزی و تجاری جایگاه قابل توجهی در کشور و منطقه دارد، گفت: چندین ویژگی این استان و شهرT ظرفیت بزرگی برای کشورمان ایجاد می کند که بتوانیم تعاملاتمان را با کشورهای مختلف دنیا به ویژه جمهوری آذربایجان گسترش بدهیم.

وی درباره هدف خود از سفر به تبریز تشریح کرد: برای فعالیت هرچه بهتر در جایگاه جدید خود، سفرهای جداگانهای به استان های همجوار جمهوری آذربایجان تدارک دیده ام که سفر و گفتگو با مسئولان آذربایجان شرقی و تبریز نیز در همین راستا صورت گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات