اتمام زیرسازی و ترانشه ریزی ۳ کیلومتر از راه دسترسی پارک پیوند به ایستگاه دوم تله کابین

اتمام زیرسازی و ترانشه ریزی ۳ کیلومتر از راه دسترسی پارک پیوند به ایستگاه دوم تله کابین

به گزارش شهریار، شمس الله فیروزیان با قدردانی از همکاری معاونت عمرانی، سازمان عمران، شهرداری منطقه ۱ و سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در اجرای این پروژه بیان داشت:  طول مسیر حدود ۷ کیلومتر  است که زیرسازی  ۳ کیلومتر مسیر با خاکریزی به حجم نزدیک به ۱۰ هزار مترمکعب و کمپکت اجرا و به دلیل موقعیت ژئوتکنیکی و رانش زمین در عینالی از آسفالت ترانشه استفاده شد و اجرای آن تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به پتانسیل های گردگشری تفرجگاه عینالی گفت: با عنایت به اینکه مسیر یاد شده از طبیعت بکر و زیبای عینالی و منطقه جنگلکاری شده می گذرد اصلاح و آسفالت آن از جمله طرح‌های عمرانی و اقداماتی است که در رونق و توسعه صنعت گردشگری و جذب سرمایه گذار در این تفرجگاه موثر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان عون بن علی تصریح کرد:  نزدیکی این راه به چشمه قدیمی "ده وه چی بولاغی" و رود " آجی چای" موجب شده از سال های گذشته مورد استفاده کوهنوردان قرار گیرد که با اتمام زیرسازی مسیر امکان تردد و گردش برای عموم شهروندان عزیز بخصوص علاقمندان به دوچرخه سواری کوهستان تسهیل می گردد.

فیروزیان افزود: در برنامه میان مدت سازمان هست که کلیه تردد ماشین آلات، خودروها و ون های مسافرکش کلا از این مسیر انجام گیرد و مسیر سنگفرش صرفا برای پیاده روی استفاده شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات