توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در یکی روستاهای شهرستان گرمی

رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی گفت: با تلاش مشترک گروه گشت و بازرسی و همکاران اداره منابع آب شهرستان گرمی یک دستگاه حفاری غیر مجاز چاه حین انجام عملیات حفاری در یکی از روستاهای شهرستان گرمی شناسایی و با اخذ دستور از مقام محترم قضایی شهرستان، توقیف گردید .

مهندس رضا بدرزاده ضمن تاکید بر اینکه حفر چاه های غیر مجاز صدمات جبران ناپذیری به آبخوان های منطقه وارد می کند، افزود: طی بازدیدی که عوامل گشت و بازرسی اداره منابع آب شهرستان گرمی از منطقه داشتند یک مورد حفاری چاه با دستگاه غیر مجاز را شناسایی و بلافاصله با دستور توقیف از سوی ریاست حوزه قضایی انگوت و همکاری شایسته نیروی انتظامی، دستگاه غیر مجاز متوقف و برای صاحبان دستگاه و مالک چاه جهت سیر مراحل قضایی، پرونده تخلف تشکیل گردید .

وی تصریح کرد: گروه های گشت و بازرسی اداره منابع آب شهرستان گرمی بر اساس وظیفه ذاتی با هوشیاری کامل و انجام گشت و بازرسی های هوشمندانه و مستمر، ضمن حفاظت از منابع آبی، منطقه را برای متخلفین این حوزه و بخصوص حفاران غیرمجاز چاه کاملا نا امن کرده اند.

مهندس بدرزاده ضمن هشدار به حفاران و بهره برداران غیر مجاز منابع آب زیرزمینی ، خاطرنشان کرد: هر گونه حفر و بهره برداری از چاه های غیرمجاز جرم محسوب شده و اداره منابع آب شهرستان گرمی بر اساس وظیفه قانونی و ذاتی خود، با همکاری دستگاه  قضایی با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی برخور قاطع خواهد کرد.

رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی در پایان از پشتیبانی دستگاه قضایی گرمی و انگوت و همکاری خوب نیروی انتطامی تشکر و قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات