شبكه هاي برق استان قم ضدسرقت مي شود

به گزارش پايگاه خبري توانير و به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق استان قم ، مهندس "رضا مداحي" با اشاره به دهمين هفته اجراي طرح هاي جهادي در اين شركت گفت: سعي مي كنيم در قالب اين طرح ها با استفاده از ظرفيت واحدهاي پشتيباني، اجرايي و پيمانكاري پروژه هاي مهم و كاربردي از جمله تبديل سيم هاي مسي به كابل خود نگهدار را انجام دهيم.
وي سرقت سيم هاي مسي از سوي افراد سودجو و فرصت طلب را باعث ايجاد خسارت به شبكه توزيع و وسايل برقي مشتركان دانست و اظهار كرد: با تبديل سيم هاي مسي به كابل هاي خود نگهدار ضمن برطرف كردن اين مشكل، همزمان رفع ضعف ولتاژ نيز انجام مي شود و ولتاژ مناسبي تحويل مشتركان داده مي شود.
قائم مقام مديرعامل و مدير توزيع برق شهرستان قم تصريح كرد: تعديل بار و تقويت ظرفيت شبكه و افزايش قدرت مانور شبكه از ديگر اهدافي است كه در اجراي طرحهاي جهادي دنبال مي شود.
وي با بيان اينكه تاكنون حدود 26 طرح در پنج شنبه هاي جهادي اجرا و 30 كيلومتر از شبكه به كابلهاي خودنگهدار تبديل شده است گفت: در اين طرح ها بالغ بر 20هزار نفر ساعت نيروي اجرايي مشاركت داشتند ضمن اينكه بيش از 50 ميليارد ريال اعتبار نيز در آنها هزينه شده است.
مداحي با اشاره به اينكه تاكنون بيش از 40 درصد شبكه فشار ضعيف استان به كابل خودنگهدار تبديل شده است خاطرنشان كرد: اين طرح ها تا زماني كه تمام سيم هاي مسي به كابل خودنگهدار تبديل شود ادامه خواهد يافت.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات