دو انتصاب در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان

دو انتصاب در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان

دو انتصاب در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان
"مجتبی آراسته" بعنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان و "امیرحسین عصارزاده نوش‌آبادی" بعنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان آران‌و بیدگل معرفی شدند.
به گزارش اداره‌ ارتباطات‌ و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان, علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه‌وشهرسازی استان طی احکامی جداگانه مجتبی آراسته را بعنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان و امیرحسین عصارزاده نوش آبادی را بعنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان آران‌و‌بیدگل منصوب کرد.
علیرضا قاری قرآن، تغییر جایگاه در عرصه كاری و خدمات‌رسانی را امری بسیار مهم برشمرده و هدف این انتصابات را وقوع جریانی تازه با هدف انجام امور با انرژی بهتر و مضاعف، بیان كرد.
وی اظهار کرد: این اداره کل از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و به همین جهت عموماً انتصاب‌ها بصورت درون سیستمی انجام می پذیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: نیروی‌انسانی سرمایه اصلی هر سازمان است که ارتقاء، آموزش و به تبع آن پرورش مدیرانِ ارزشی، از وظایف ما محسوب می‌شود. لذا بسیار مفتخریم که یکی از کارشناسان کوشا و فعال اداره راه و شهرسازی شهرستان آران‌وبیدگل به سمت ریاست این اداره نائل آمده است.
وی به رؤسای تازه منصوب شده توصیه کرد: با رعایت قوانین ، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از طریق بکارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت‌های موجود در شهرستان، نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله در حوزه‌های مختلف کاری مراقبت‌های ویژه بعمل آورند و در تعامل با مسئولین محلی اهتمام ویژه داشته باشند.
در متن احکام ضمن اشاره به تعهد، تخصص و تجربه رؤسای مذکور آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و با برنامه‌ریزی هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های موجود در مسیر تحقق ماموریت‌ها و اهداف سازمانی موفق و مؤید باشید.
گفتنی است؛ در نشستی که به منظور تکریم و معارفه به ریاست اصغر کشاورزراد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل برگزار شد از زحمات وتلاش‌های محمدرضا حق‌شناس و مجتبی آراسته درزمان تصدی مسولیت‌های پیشین تشکر وقدرانی شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات