جلسه ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو در یکصدو دومین نشست شورای...

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان که با حضور وزیر نیرو انجام گرفت؛ وزیر نیرو در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صنعت آب و برق در این ایام، به دستاورد های ارزنده ای که موجب باعث رضایت مندی مسئولین و بسیاری از مردم و در ادامه به رضایت خداوند انشاله واصل شد اشاره نمود و خاطر نشان کرد باتوجه به رضایت مقام معظم رهبری از راه اندازی پویش هر هفته الف ب ایران که در سال گذشته و در امتداد آن در سال جاری صورت گرفت باید توجه ویژه ای داشته باشیم.

ایشان  گفتند: با توجه به اینکه درگذشته بیشتر در مورد ساخت و سازها صحبت هایی مطرح شده در این جلسه می خواهیم توجه ویژه ای به ساز و کارها داشته باشیم که در کنار ساخت و سازها امری مهم در ارتقای راندمان ها و بهره برداری در راستای اجرای هرچه بهتر و کم هزینه تر پروژه ها بوده که باعث افزایش کیفیت و کمیت خدمت به مردم است.

وی افزود برای اولین بار تلاش داریم در حوزه ساز و کارها با زمانبندی نظام مند، برنامه ریزی مدون داشته باشیم و  همانند ساخت و سازها عملکرد پروژه ها را زیر نظر میگیریم و همانگونه که عدم اجرای به موقع پروژه ها باعث ایجاد عواقبی می شود و باید پاسخگو باشیم، متقابلاً عملکرد مثبت و خوب آن مورد تشویق قرار می گیرد باید به همان صورت عملکرد سازو کارها هم مورد توجه و اهمیت مجموعه وزارتخانه باشد.

دکتv اردکانیان در ادامه با اشاره به در نظر گرفتن 250 پروژه به ارزش 50 هزار میلیارد تومان در پویش هر هفته الف_ب ایران گفتند تاکنون در بخش ساخت و سازها 41 پروژه مهم صنعت آب و برق را با سرمایه گذاری 14 هزار میلیارد تومان در 14 استان به بهره برداری رساندیم و در بخش ساخت و سازها 3 پروژه به ثمر رسیده و افتتاح شده که از جمله آن سامانه بیمه حوادث مشترکین برق با سرمایه گذاری 123 میلیارد تومان بوده است.

وزیر نیرو گفت: در هفته های آتی شاهد افتتاح پروژه های سازو کارها هستیم می خواهیم همانند بخش ساخت و سازها با کمک هم و با توجه به تجربه های گذشته این بخش را تقویت کنیم و با برگزاری مدون جلسات شورای هماهنگی استان ها با انتخاب افراد با تجربه و و آشنا برای شناسایی و تدوین ساز و کارهای جدید تعامل داشته باشیم . از نمونه های این برنامه ها در بخش معاونت آب و آبفا می توان به اصلاح نظام داده های پایه منابع آب اشاره داشت که باید عملکرد مطالعات پایه را بهبود دهیم و سیمای مناسب تری از آمار اطلاعات پایه منابع آب ترسیم کنیم ، ظرفیت های بیشتری را برای اطلاعات پایه منابع آب ایجاد کنیم و مشارکت مردم در مدیریت و حفاظت از منابع آب را از این طریق توسعه دهیم که هدفی کمی آن این پروژه تدوین یافته ها و راهکارهای نقشه راه مطالعات پایه منابع است و هدف کیفی آن بهبود اطمینان پذیری و اجماع در پذیرش آمار و اطلاعات پایه منابع آب کشور بین ذینفعان برای استفاده در برنامه ریزی های بخش آب است.

اردکانیان وزیر نیرو در ادامه وضعیت بحرانی کرونا در کشور را مهم دانستند و گفتند حفظ سلامتی مردم و همکاران از مهمترین وظایف ماست. ایشان رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله گذاری های اجتماعی را مهم دانستند و از مدیران صنعت آب و برق خواستند تا با همکارانی که سلامتی دیگران را بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به خطر می اندازند برخورد جدی شود و پرونده متخلفین را به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع دهند.

دکتر رضا اردکانیان در پایان، ارتباط با مردم و پاسخگویی به آنها و نمایندگان محترم آنها در مجلس شورای اسلامی را از اهمیت ویژه ای برشمردند و گفتند در ارتباط با مردم باید اینگونه تصور شود که شما در کنار سیم برق قرار دارید در همین راستا برای پاسخگویی به مردم باید از افراد کار آشنا و باتجربه استفاده شود.

وی در پایان افزود مدیران صنعت آب و برق باید توجه ویژه ای به تذکرات و سوالات نمایندگان محترم داشته باشند و در صورت طرح سوالات سریعا پاسخ داده شود و مشکلات را مرتفع نمایند و اقدامات در آن حوزه را به اینجانب منعکس گردانند .

دکتر یخکشی رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان مازندران پس از ارتباط ویدئو کنفرانس با وزیر نیرو  ضمن تشکر از مدیران صنعت آب و برق برای حضور در جلسه، از آنها بابت پاسخگویی سریع به سوالات و تذکرات نمایندگان محترم مردم تشکر و خاطرنشان کردند باید در هر شرکت پایش فوری از اخبار، تذکرات و سوالات نمایندگان انجام پذیرد و در پی آن پاسخگویی عاجل انجام شود.

دکتر یخکشی در پایان از روابط عمومی های صنعت آب و برق خواستند تا پایش اخبار را بصورت مشارکتی انجام داده و در صورت مشاهده اخبار، دیگر روابط عمومی ها را مطلع سازند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای مازندران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای مازندران

    شركت آب منطقه‌ای مازندران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات