نبض سرمایه گذاری در تلاطم های اقتصادی  کند می زند/ اوریاد در ایستگاه پایانی گشایش

نبض سرمایه گذاری در تلاطم های اقتصادی کند می زند/ اوریاد در ایستگاه پایانی گشایش

رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه گفت: ضعف در قوانین و مقررات امر سرمایه گذاری، ماهیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری و تلاطم های اقتصادی چرخه حیات سرمایه گذاری را با مشکلاتی روبرو کرده است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه رضا مشهدی کشتیبان احداث پل‌های عابر پیاده غیر مکانیزه،  احداث سرویس‌های بهداشتی مدرن، احداث پمپ بنزین، ساخت مجتمع تجاری، خدماتی و مسکونی اوریاد ، پروژه سیتادیوم، میدان امام(ره)،  شهرک ویلایی اسپیرو و مجتمع مسکونی و تجاری را ازجمله پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال اجرا درشهر ارومیه عنوان کرد.
وی با اشاره به پروژه سرمایه گذاری اوریاد در دو فاز مسکونی و تجاری، بیان کرد:  فاز تجاری پروژه  از 90درصد پیشرفت فیزیکی و فاز یک و دو مسکونی به ترتیب از 70 و 15 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده که این میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه در ایستگاه پایانی جهت بهره برداری است.
به گفته کشتیبان پروژه سرمایه‌گذاری سیتادیوم در دو فاز در حال اجرا است، عنوان کرد:  فاز اول به مساحت 74 هزار متر مربع متشکل از هایپر مارکت تحت برند هایپر استار ، بخش اداری هایپر، بخش تجاری اختصاص یافته به برندهای خارجی، رستوران و فضای بازی کودکان، پارکینک  و انبار  است  که اخیرا هایپر استار آن گشایش یافت.
وی افزود:   فاز دو پروژه نیز با 5 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است .
کشتیبان عنوان کرد:  پروژه سرمایه گذاری مسکونی و تجاری بهشت و شهرک ویلایی اسپیرو  به ترتیب از 10 و 30درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
وی در ادامه با بیان این‌که سرمایه‌گذاری در کشور و بویژه در شهرداری‌ها امری نوپا است، بیان کرد:  به دلیل نوپا بودن ضوابط و مقررات امر سرمایه‌گذاری، این مهم را به ویژه برای شهرداری ها با سختی های  مواجه کرده است.
کشتیبان افزود:  جهت اینکه شهرداری با قدرت به سمت سرمایه گذاری گام بردارد پروژه هایی چون تهیه بسته های سرمایه گذاری و تهیه مشوق های سرمایه گذاری را در حال اجرا است.
وی گفت: ضعف در قوانین و مقررات امر سرمایه گذاری، ماهیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری و تلاطم های اقتصادی چرخه حیات سرمایه گذاری را با مشکلاتی روبرو کرده است .
رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه تاکید کرد:  امید است با ارتقاء ظرفیت ها و توانایی های  اقتصادی  شهر با حرکت به سمت سرمایه گذاری؛ رفاه  شهروندی و رونق اقتصادی شهر ارومیه را رقم بزنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات