برگزاری جلسه مجازی "نظام مفهومی پویش الف- ب - ایران؛ ساخت‌وسازها و سازوکارها" در وزارت نیرو

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز ، در جلسه‌ای که به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو و معاونین و مدیران عامل صنعت آب و برق استان‌ها و مدیران روابط عمومی برگزار شد به تبیین و بررسی اهداف پویش هر هفته #پویش الف - ب – ایران در دو قالب " ساخت‌وسازها" و" سازوکارها" در سال جهش تولید پرداخته شد و اهداف و چهارچوب " ساخت‌وسازها" و" سازوکارها" و برنامه‌های در حال اجرا و پیش رو تشریح شد .

در این جلسه وزیر نیرو با اشاره به اهمیت "ساخت‌وسازها" و"سازوکارها" در سال جهش تولید به نقش نیروهای خلاق و متعهد در این پویش اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که در بخش اول به دستاوردها و موفقیت‌های بی‌نظیری دست‌یافتیم امید است که با عزم، تلاش و حرکتی نظام‌مند بتوانیم در بخش سازوکارها نیز نتایج مؤثر و قابل قبولی کسب کنیم.

رضا اردکانیان در بخش دیگری از سخنان خود به ارتباط صحیح در جلب اعتماد مردم و نقش حرفه‌ای - تخصصی روابط عمومی‌ها دررسیدن به این مهم اشاره کرد و افزود: تمامی اقدامات و عملکرد مدیران بایستی با رویکرد شفاف‌سازی در جهت جلب رضایت مردم و خدمت به ایشان باشد.

وی همچنین خواستار هماهنگی بیشتر مدیران عامل و مدیران روابط عمومی و نیز پشتیبانی مدیران عامل از روابط عمومی‌های مربوطه شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

منبع خبر

شرکت آب و فاضلاب شیراز

شرکت آب و فاضلاب شیراز

شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

    نظرات