مُدیر برق چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد:  اجرای هشت پروژه برقرسانی در چُرام

مُدیر برق چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد: اجرای هشت پروژه برقرسانی در چُرام

» مُدیر برق چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای هشت پروژه برقرسانی با اعتباری بیش از 22 میلیارد و 530 میلیون ریال تا پایان مهرماه جاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " سید محمد برزین زاده " با بیان این مطلب گفت: پروژه ضعف ولتاژ شهری چرام با اعتباری معادل 9 میلیارد و 150 میلیون ریال ، برقرسانی به روستاهای آب کنارو و سیمکی با اعتباری بیش از هفت میلیارد و 700 میلیون ریال و روشنایی معابر محور ارتباطی روستاهای تمبی – کلایه سفلی با اعتباری معادل چهار میلیارد و 760 میلیون ریال از مهمترین این پروژه ها است.

وی، اصلاح و توسعه شبکه برق روستای جهان آباد تنگ پیرزال ، اصلاح شبکه برق خیابان امامزاده امیرولی(ع) ، ایجاد روشنایی معابر بلوار های جاده آرند و شهیدان سروش نياد بهمراه توسعه و احداث شبکه های برق روستایی شهرستان چرام را از دیگر پروژه های مهم در دست اجرا خواند.

مُدیر برق چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را 85 درصد ذکر و یادآورشد: طول شبکه های برقرسانی نیز در این ارتباط هشت کیلومتر و 500 متر است.

برزین زاده گفت: 11 ترانسفورماتور به همراه 313 چراغ روشنایی در هشت پروژه عنوان شده احداث و نصب خواهد شد.

وی، زمان بهره برداری از این پروژه ها را پایان مهرماه جاری ذکر و اظهارداشت: رفع نوسانات و اُفت ولتاژ شبکه ها برق مهمترین مزایای اجرای این پروژه ها است.

مُدیر برق چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین برق در این شهرستان را 11 هزار و 377 اشتراک برشمرد و ادامه داد:‌ از این تعداد 9 هزار و 600 مشترک خانگی , ۶۹۷مشترک عمومی, ۱۶۸مشترک کشاورزی و ۹۴ مورد هم صنعتی است.

شهرستان چرام از شهرستان های ششگانه گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز این استان حدود 200 کیلومتر فاصله دارد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات