مسوول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو

مسوول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو

» مسوول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو در این شرکت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " سیدمحمد موسوی " با بیان این مطلب گفت: سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت نیرو ویژه همکاران و همسران آنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند در رشته های قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل ، حفظ ، مفاهیم ، زبان آموزی و تحقیق موضوعی نامنویسی کنند، اظهارداشت: مرحله استانی این مسابقات 22 مردادماه جاری خواهد بود.

مسوول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مرحله کشوری این مسابقات را مهرماه جاری عنوان و اظهارداشت: برگزاری این مسابقات بصورت غیرحضوری بوده و در صورت مساعد شدن شرایط بعد از کرونا بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

موسوی افزود: علاقمندان می توانند جهت نامنویسی به مسوولان فرهنگی شرکت ها مراجعه کنند.

وی با تشریح ثبت نام در سایت این مسابقات، ادامه داد: شرکت کنندگان پس از ثبت نام در یک رشته در سامانه امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو (سحاب) «sahab.moe.gov.ir» مفاد رشته مورد نظر را مطالعه و در زمان برگزاری مسابقات به رقابت با دیگر شرکت کنندگان می‌پردازند.

این مسوول فرهنگی گفت:‌ از ویژگی این دوره از مسابقات حفظ آیات کاربردی قرآن کریم عنوان شده است.

بنا بر این گزارش، برای شرکت کنندگان در رشته تحقیق موضوعی هفت موضوع تعیین شده که شرکت کنندگان می‌بایست یک موضوع را انتخاب و تحقیق خود را پیرامون آن ارائه کنند.

این گزارش حاکی است، جوایز مرحله استانی برعهده شرکت متبوعه و جوایز مرحله کشوری از سوی امور فرهنگی وزارت نیرو پرداخت خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

منبع خبر

شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

    نظرات