برنامه ريزي منسجم، مانع از بروز خاموشي شد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تبريز، در اين ديدار گزارشي جامع از وضعيت صنعت برق در حوزه ي نمايندگي شهرستان تبريز، اسكو و آذرشهر توسط عادل كاظمي ارائه شد. در اين گزارش وضعيت مشتركان و ميزان مصرف انرژي در منطقه، اقدامات صورت گرفته توسط شركت توزيع برق تبريز براي مديريت و كاهش خاموشي هاي ناخواسته، برنامه ريزي و اجراي پروژه هاي مختلف در جهت بهبود فرايند خدمت رساني و تامين برق مناطق به ارزش تقريبي 1200 ميليارد ريال به تفصيل تشريح گرديد.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تبريز در ادامه ي گزارش خود به تشريح شبكه ي برق از نظر پايداري در مقابل حوادث طبيعي و اقدامات صورت گرفته براي افزايش اين پايداري پرداخت.
كاظمي با اشاره به اينكه شركت توزيع نيروي برق تبريز جزو يكي از بزرگترين شركت هاي توزيع برق از نظر تعداد مشترك در كشور است، گفت: اين شركت با بيش از يك ميليون و 15هزار مشترك، شهرهاي تبريز، اسكو و آذرشهر و بخشي از شهرستان بستان آباد را پوشش مي دهد.
وي با اشاره به اينكه هم اكنون در برق تبريز، بيش از 10 هزار كيلومتر شبكه ي فشار متوسط و ضعيف و 7هزار پست برق وجود دارد، ادامه داد: در سايه ي تلاش همكاران، طي سال هاي اخير، 4600 مشترك صنعتي را هوشمند كرده ايم و قادر به كنترل آنلاين مصارف مشتركين سنگين هستيم.
به گفته ي وي؛ با وجود اينكه در ايام پيك بار به سر مي بريم، با برنامه ريزي منسجم همكاران، شاهد خاموشي و ايجاد مشكل براي شهروندان و مشتركان نبوده ايم و اين در سايه ي برنامه ريزي منسجم در مديريت بار شبكه و هماهنگي با صنايع در قالب تفاهمنامه هاي منعقده به تعداد 4330 مورد تحقق يافته است.
كاظمي تصريح كرد: با وجود مشكلاتي چون شيوع بيماري كرونا، تحريم ها، محدوديت هاي شديد اعتباري و ميزان مطالبات بسيار بالا از مشتركان، با تلاش همكاران سعي كرده ايم كوچكترين عارضه اي به مردم وارد نشود.
وي در پايان گزارش خود به برخي مشكلات و چالش هاي اخير شركت توزيع نيروي برق تبريز اشاره كرد و افزود: مهمترين چالش هاي شركت را معوقات برق مصرفي، شيوع ويروس كرونا و تاثيرات آن بر عمليات اجرايي، محدوديت هاي نقدينگي و ايجاد مشكلات در تامين خدمات و تجهيزات، مسايل مربوط به برق هاي غيردائم و مشكلات برق هاي غيرقانوني، مشكلات ناشي از تحريم ها و نوسانات شديد قيمت ها در بازار عنوان كرد.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تبريز در پايان اظهار اميدواري كرد در سايه ي حضور وكلاي فعال از حوزه ي تبريز، اسكو و آذرشهر در مجلس، تعامل مناسبي صورت گرفته و مشكلات اين حوزه مورد حل و فصل قرار گيرد.
حجت الاسلام دكتر سيدمحمدرضا تاج الديني، نماينده ي مردم تبريز، اسكو و آذرشهر در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين ديدار با بيان اينكه دفتر نمايندگان مجلس، خانه ي ملت و دستگاه هاي اجرايي است، گفت: با توجه به سابقه ي حضور در مجلس و دولت، اميدواريم با تعامل في مابين گامي مهم در كاهش مشكلات مردم و دستگاه هاي خدمت رسان برداريم.
حجت الاسلام تاج الديني اظهار اميدواري كرد در ديدارهاي آتي، برنامه اي براي بازديد از شبكه هاي برق و تاسيسات در حال اجرا ترتيب داده شود تا بيشتر در جريان مسايل و مشكلات شركت برق تبريز قرار گيرد.
گفتني است؛ مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تبريز به همراه معاون برنامه ريزي و مهندسي و مدير روابط عمومي با حجت الاسلام دكتر سيدمحمدرضا تاج الديني، نماينده ي مردم تبريز، اسكو و آذرشهر در مجلس شوراي اسلامي در راستاي افزايش تعامل و تفاهم درخصوص مشكلات و مسايل مردم و صنعت برق ديدار كردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات