تبدیل بیش از 40کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار در اراک

مدیر توزیع برق شهرستان اراک از تبدیل بیش از 40 کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار دراین شهرستان طی سال جاری خبرداد.

مهندس امید رفیعی بابیان اینکه بیش از 40 کیلومتر شبکه های توزیع برق شهرستان اراک به کابل خودنگهدار مجهز شده است ،افزود: افزایش قابلیت اطمینان در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیای خارجی، رفع ضعف ولتاژ مشترکان، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز و جلوگیری از سرقت انرژی، توجه به مسایل زیست‌محیطی با حذف شاخه‌زنی درختان در تماس با شبکه و کاهش تلفات از جمله مزایای کابل خودنگهدار است .

وی همچنین با اشاره به اینکه 3818 شبکه هوایی و 624 شبکه زمینی در شهرستان اراک عهده دار تامین برق بیش از 270 هزار مشترک در شهرستان اراک است،افزود: 12 کیلومترشبکه هوایی طی سال جاری به شبکه برق این شهرستان افزوده شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان اراک اتمام پروژه های تبدیل بیش از 7 کیلومتر سیم به کابل روستاهای علیم آباد،نورعین چنگزین،نیستان و خرم آباد و تبدیل بیش از 33 کیلومتر سیم به کابل در نقاط مختلف کلانشهر اراک وتامین برق متقاضیان را از جمله اقدامات انجام شده دانست.

وی تامین برق و احداث پست کمپکت مجتمع های مسکونی بیمه ایران،مسکن مهر آریا و احداث کیوسک خیابان میرهاشمی ،احداث پست کمپکت شهرک پردیس یک،تامین برق مجتمع اطلس ،احداث پست تعاونی مسکن منابع طبیعی کوی رضوی و اصلاح و بهینه سازی شبکه روستای امر آباد را از دیگر پروژه های در دست اقدام توزیع برق شهرستان اراک برشمرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات