مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: خسارت بیش از 50 میلیارد ریالی باد و باران به تاسیسات برقی گچساران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: خسارت بیش از 50 میلیارد ریالی باد و باران به تاسیسات برقی گچساران

» مُدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از خسارت بیش از 50 میلیارد ریالی به تاسیسات برقی گچساران بدلیل وزش بادهای سهمگین ، باران سیل آسا و رعد و برق های مستمر خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " مهندس داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت: شب گذشته بدلیل وزش بادهای سهمگین ، باران سیل آسا و رعد و برق های مستمر، متاسفانه برق شهرستان گچساران از سه فیدر کارکنان – باغ فردوس، امامزاده جعفر(ع) و دیل قطع که با بررسی های صورت گرفته، میزان خسارات وارده به تاسیسات برقی به بیش از 50 میلیارد ریال در این شهرستان می رسد.

وی باتشریح خسارات وارد ناشی از این حوادث طبیعی بر تاسیسات برقی شهرستان گچساران، اظهارداشت: متاسفانه بدلیل وزش باد شدید، باران و رعد و برق های فراوان، پنج عدد کت اوت فیوز ، پنج فاصله شبکه برق فشار متوسط ، سه اصله پایه فشار متوسط و 2 عدد کلید هوایی بطور کامل یا سقوط کرده و یا از بین رفتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خاموشی شب گذشته بخش عمده ای از شهرستان گچساران بر روی سه فیدر عنوان شده با تلاش گروههای عملیاتی و اتفاقاتی در 30 دقیقه بامداد ، ساعت یک و 30 و ساعت 2 و 30 دقیقه امروز رفع و مشترکین برق از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

راهزادی با تقدیر ویژه از همکاران خود که با وجود وزش بادهای شدید، ریزش باران و رعد و برق های متعدد توانستند برق شهرستان گچساران را به حال عادی بازگردانند، از صبر و حوصله مشترکین در این شهرستان هم تشکر کرد.

بیش از 50 هزار اشتراک برق در شهرستان گچساران وجود دارد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات