پوسیدگی کامل، علت قطع دو اصله درخت در بلوار ۲۹ بهمن

پوسیدگی کامل، علت قطع دو اصله درخت در بلوار ۲۹ بهمن

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱، رامین راستی طی گفتگویی افزود: پوسیدگی برخی از درختان در این بلوار هر از گاهی موجب شکستگی آنها و بروز خسارات جانی و مالی بر ساکنین منطقه می‌شد که جهت پیشگیری از این امر، توسط مدیریت فضای سبز این منطقه ساماندهی شده است.

او ادامه داد: شکستگی و سقوط درختان پوسیده قدیمی در معابر، نگرانی‌هایی برای ساکنین منطقه بوجود آورده بود که طی درخواستی از شهرداری منطقه خواستار رسیدگی به این وضعیت بودند.

مدیر امور ارتباطات شهرداری منطقه ۱ خاطرنشان کرد: کارشناسان و ناظرین فضای سبز منطقه و پیمانکار مربوطه طبق صورت‌جلسه‌ای بر پوسیدگی و خطر افتادگی این ۲ اصله درخت صحه گذاشته و خواستار ساماندهی آنها برای پیشگیری از هر گونه اتفاق ناگوار شده بودند.

او افزود: قطع به یقین تمام مجموعه شهرداری تبریز دغدغه فضای سبز شهری و حفظ و توسعه آن را دارند و این ۲ اصله درخت پوسیده تنها در راستای پیشگیری از بروز حوادث آتی ساماندهی شده اند.

راستی یادآور شد: شهرداری منطقه ۱ تبریز جزو فعال‌ترین مناطق در تحقق طرح کاشت یک میلیون اصله نهال بوده است و از ابتدای سال‌ جاری ۵۲هزار و ۶۰۰ اصله درخت و درختچه در سطح منطقه کشت و غرس کرده است.

او افزود، علاوه بر این موارد، پارک محله‌ای هفت تیر در خیابان گلکار احداث و در اختیار ساکنین قرار گرفته و ۳ پارک محله‌ای ابریشم، پزشکان و کلانترباغی نیز در راستای تحقق باغ‌شهری تبریز در دست احداث است که بزودی شاهد افتتاح آنها می‌شویم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات