بازدید معاون فرماندار زنجان از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم و...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،علی عبدی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری زنجان،کاوه حقیقی بخشدار زنجان، بهمراه مهندس علیرضا حاجی میری مدیر امورمنابع آب این شهرستان و تعدادی از مسئولین شهرستانی از روستای چوره ناب بازدید کردند و در جریان ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه این منطقه قرار گرفتند.

در این بازدید، مهندس حاجی میری توضیحات لازم را در خصوص اقدامات انجام گرفته توسط امورمنابع آب زنجان در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان و بخصوص روستای چوره ناب ارائه نمود.

مدیر امورمنابع آب زنجان گفت: اخطاریه های لازم به کشاورزان و بهره برداران و اشخاصی که در این موضوع ذی نفع هستند، ابلاغ شده است و اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

عبدی پور، پس از این بازدید،گفت: در اسرع وقت می بایست نسبت به قلع و قمع این ساخت و سازها که منجر به بروز خطرات جانی و مالی بسیاری به همشهریان می شود، اقدام شود.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری زنجان تصریح کرد: اخطاریه های لازم توسط امورمنابع آب زنجان به این متصرفین حاشیه رودخانه روستای چوره ناب داده شده تا شخصی از این موضوع به ناحق متضرر نشود و هیچگونه اعتراضی از این متخلفین قابل پذیرش نخواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات