حمایت ضابطه‌مند از هنرمندان، دغدغه فرهنگی شورای شهر

حمایت ضابطه‌مند از هنرمندان، دغدغه فرهنگی شورای شهر

به گزارش شهریار، شهرام دبیری در جلسه هم اندیشی برای تهیه دستورالعمل حمایت از گروه های هنری گفت: تعیین ساز و کار و تعریف ضابطه بر اساس شاخص های استاندارد در جهت حمایت قانونی از هنرمندان و گروه های هنری، از دغدغه های مهم شورا در حوزه فرهنگی است .

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر ضمن تقدیر از شرکت هنرمندان پیشکسوت در این جلسه و بیان نقطه نظراتشان در حوزه حمایت از گروه های هنری، فرصت ایجاد شده در این جلسه برای شنیدن راهکارهای هنرمندان را گامی مهم برای ایجاد یک روند قانونی در جهت رشد و بالندگی هنر و هنرمند در شهر تبریز دانست.

وی اظهار داشت: شورای شهر در صدد ایجاد یک روند ضابطه مند و شفاف برای حمایت از فرهنگ و هنر و ادب است و در حال حاضر برای تبدیل این گام به یک حرکت خوب حمایتی، نیازمند طرح تجارب و نقطه نظرات هنرمندان عزیز می باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با مهم دانستن دغدغه کمیسیون فرهنگی شورا نسبت به حمایت مداوم از آثار فاخر هنری و خالقان این آثار، بر ارجاع تهیه دستور العمل و استفاده از انجمن های تخصصی هنرمندان در این حیطه تاکید کرد .

وی در پایان گفت : امیدواریم با تشکیل مستمر این جلسات و بهره گیری از نظر کارگروه های تخصصی هرچه زودتر در تدوین دستورالعمل قانونی حمایت از هنرمندان توفیق یابیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات