پیشرفت فعالیت های عمرانی شهرداری منطقه ۷ تبریز در حوزه های مختلف

پیشرفت فعالیت های عمرانی شهرداری منطقه ۷ تبریز در حوزه های مختلف

به گزارش شهریار، محمد علی سلیمی با اشاره به عملکرد عمرانی شهرداری منطقه طی چهار ماه گذشته گفت: عملیات انتقال عرضی آبهای سطحی، احداث آبرو، زیرسازی و آسفالت اساسی باند کندرو دیزل آباد بطول ۱/۵ کیلومتر در نخستین ماه های سال جاری آغاز و در فاصله کوتاهی به اتمام رسید.

وی آسفالت اساسی و اصلاح لوپ خروجی اتوبان شهید کسائی به آذرشهر را یکی از اقدامات مهم و اساسی عمرانی عنوان کرد که با دقت و توجه بالای کارشناسان امر عملیاتی شد.

سلیمی همچنین با اشاره به انجام عملیات آسفالت ریزی از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: با مساعد شدن شرایط جوی از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۹ هزار تن آسفالت ریزی در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه صورت گرفته است که از جمله مهمترین آنها آسفالت اساسی باند کندروی دیزل آباد و لوپ خروجی اتوبان شهید کسایی است که به لحاظ تردد خودروهای سنگین و ترانزیتی بودن منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شهردار منطقه اتمام مطالعات اولیه امتداد پارک اندیشه و مطالعات پایدارسازی ترانشه های پارک کوهستان را از جمله اقدامات کارشناسی و مطالعاتی شهرداری منطقه عنوان و تاکید کرد: تمامی اقدامات و پروژه های عمرانی پیش از عملیاتی شدن توسط کارشناسان و مدیران فنی مورد بررسی قرار گرفته و به لحاظ فرهنگی اجتماعی و شرایط جغرافیایی و دیگر عوامل دخیل مورد مطالعه قرار می گیرند.

وی در ادامه از آغاز عملیات مختاروند طی این مدت خبر داد و اظهار داشت: عملیات احداث پارک مختاروند مراحل خاک ریزی، لوله کشی آب خام، کف سازی و جدول گذاری را طی کرده و در دست اقدام برای زیرسازی و سپس آماده سازی برای درختکاری است.

سلیمی با اشاره به عملیات لوله گذاری آب خام سطح منطقه به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان گفت: پیاده روسازی ۳۵ متری اندیشه به مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان، بازگشایی مسیر خیابان جنب برج آراز شهرک رازی، آغاز عملیات اجرایی و ساخت ساختمان معاونت فنی و عمرانی منطقه و ترمیم درزهای انبساط پل تراکتورسازی از دیگر اقدامات صورت گرفته طی چهار ماه نخست سال بود که توسط معاونت فنی عمرانی منطقه عملیاتی شده است.

شهردار منطقه هفت همچنین از آغاز آسفالت اساسی جاده تبریز آذرشهر طی روزهای آتی خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات