آماده باش نیروهای خدمات شهری شهرداری برای احتمال بارش تگرگ و رگبار

آماده باش نیروهای خدمات شهری شهرداری برای احتمال بارش تگرگ و رگبار

به گزارش شهریار، یعقوب غیور با بیان این مطلب گفت: باتوجه به هشدار هواشناسی نسبت به بارش احتمالی بارش تگرگ و رگبار شهرداری منطقه ۷ به صورت آماده باش در آمده و برای مقابله با آبگرفتگی معابر و کانال ها اقدام به لایروبی و پاکسازی کامل آنها کردند.

وی افزود: با هدف کنترل و پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی و آبگرفتگی مسیل ها و کانال ها در روزهای بارشی فصلی در حوزه منطقه هفت تبریز عملیات لایروبی و پاکسازی مسیل ها به ترتیب اولویت و به صورت مستمر طبق برنامه، طی هفته های اخیر انجام شده و در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی اقدامات نهایی و تکمیلی نیز در دست اقدام قرار گرفته است.

غیور همچنین از آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه هفت به منظور اقدامات فوری و پیشگیری از خسارات احتمالی در مواقع بحرانی و به کارگیری تمامی امکانات خبر داد.

وی در ادامه از عموم شهروندان خواستار رعایت نکات ایمنی شد و گفت: طبق اعلام وضعیت شرایط جوی توسط سازمان هواشناسی مبنی بر بارش رگبار و تگرگ و وزش باد شدید از شهروندان خواهشمندیم که تا روز سه شنبه از سفرهای غیر ضروری و اتراق در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و صعود به ارتفاعات جدا خودداری کنند که احتمال برخورد ساعقه و آتش سوزی در جنگل ها و مراتع نیز پیش بینی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات