تخصصی شدن حمایت از هنرمندان، گامی در راستای توسعه هنر فاخر

تخصصی شدن حمایت از هنرمندان، گامی در راستای توسعه هنر فاخر

به گزارش شهریار، سعید نیکوخصلت در جلسه هم اندیشی برای تهیه دستورالعمل حمایت از گروه های هنری ضمن بیان این مطلب گفت: حمایت از هنرمندان باید  درچارچوب درک درست از هنر و مشکلات اصلی هنرمندان صورت پذیرد و در این راه شورای شهر منتظر یاری و مشورت هنرمندان است.

وی افزود: شورای شهر در جهت تهیه شیوه نامه خاص حمایت از هنرمندان، آستین را بالا زده و در این راه برای ایجاد ضابطه و شفافیت نیازمند نظرات راهگشای هنرمندان در حوزه های مختلف است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورا ادامه داد: این جلسه هم اندیشی باید فتح بابی برای عمیق تر شدن ارتباط در حوزه حمایت های هدفمند از هنر و هنرمندان باشد و بهره گیری از تمام امکانات از جمله انتقال آثار فرهنگی به فضای مجازی و استفاده از امکانات آن باید سرلوحه کار در زمینه حمایت از هنرمندان قرار گیرد.

نیکو خصلت درک اقتصاد هنر را در دنیای امروز را مهم توصیف کرد و افزود: تخصصی شدن در حوزه حمایت از هنرمندان به معنای حذف سلیقه و نگاه جامع و اقتصادی به مقوله هنر و خلاقیت هنری است.

وی در خاتمه ضمن تشکر از شرکت فعال هنرمندان در این جلسات استمرار ارتباط هنرمندان با بدنه شورای شهر و کمیسیون فرهنگی و همچنین بازوی فرهنگی شهرداری تبریز را خواستار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات