آذین بندی و گل آرایی شهر همزمان با دهه ولایت/عرضه تخفیفات در فروشگاه  ...

آذین بندی و گل آرایی شهر همزمان با دهه ولایت/عرضه تخفیفات در فروشگاه ...

آذین بندی و گل آرایی شهر همزمان با دهه ولایت/عرضه تخفیفات در فروشگاه های "شهرما"

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی به آذین بندی شهر با ۱۸۰ هزار متر طول ریسه اشاره و اظهار کرد: نصب ۵۴ المان شمسه با پارچه های الوان، اکران تبریک دهه ولایت در المان های خورشید در بزرگراه هاو تعویض بالغ بر ۱۲۰۰پرچم روی پل ها و میادین از دیگر اقدامات انجام شده در سطح شهر می باشد.
وی افزود: با توجه به اجرای سنت حسنه قربانی توسط شهروندان به صورت غیر حضوری و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، به منظور جلوگیری از ذبح کشتار دام غیربهداشتی دام ۲۳۳ نفر در قالب ۱۰۰۹۵اکیپ در سطح شهر درحال گشت زنی مستمر هستند.
یعقوبی تصریح کرد: به جهت زیباسازی منظر شهری در دهه ولایت، ۵ گل نوشته در میادین بسیج، بیت المقدس، فلسطین، غدیر و شریعتی نصب گردیده و همچنین ۳۰ فلاورباکس در مقابل مساجدی که دارای نام مبارک امام علی (ع) و غدیر می باشند، جانمایی و نصب شده است.
معاون شهردار مشهد گفت: به جهت رفاه حال شهروندان علاوه بر ضدعفونی و رعایت پروتکل های بهداشتی در فروشگاه های شهرما تخفیفاتی تا ۵۰ درصد برای شهروندان در این ایام در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در حوزه سازمان مدیریت نظارت بر تاکسیرانی ۱۸۳ گشت بازرسی و نظارت در سطح شهر و مبادی ورودی استقرار یافته است، همچنین ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی در خطوط ورودی شهر و ۲۰۰۰ تاکسی فعال در شبکه بی سیم با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده باش می باشند.
یعقوبی عنوان کرد: در بخش سرویس دهی قطار شهری در روزعرفه فاصله حرکتی ۲ دقیقه کاهش یافته، ۱ ساعت افزایش سرویس دهی در روز عید قربان برنامه ریزی شده است و جهت رفاه حال زائرین و مجاورین ۲۸۰۰ فضای پارک در پارکینگ های غیرحاشیه بافت مرکزی شهر آماده سازی شده است.
قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد درخصوص برنامه های سازمان اجتماعی و فرهنگی گفت: کنترل و نظارت بر برگزاری ۳۹ برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی با مشارکت تشکل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق ۱۳ گانه و نصب ۳۰.۰۰۰متر مربع پارچه اویز در سطح شهر از اقدمات در حال اجرای این سازمان می باشد.
معاون شهردار مشهد خاطرنشان کرد: اکران ۱۰۰۰۰ متر مربع فضای اطلاع رسانی محیطی با موضوع دهه ولایت در سطح شهر صورت پذیرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات