بررسی مسائل و مشکلات طرح های اجرایی شهرستان نمین

ظهر امروز یازدهم تیرماه، آخرین وضعیت اجرای طرح های اجرایی و مطالعاتی بخش آب شهرستان نمین با حضور نماینده مردم شریف شهرستانهای اردبیل، نمین، نیر سرعین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نمین و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان و مدیران شهرستانی، در شورای اداری شهرستان نمین بررسی گردید.

دکتر علی  نیکزاد، نماینده مردم شریف شهرستانهای اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس مجلس پس از بازدید میدانی از طرحهای اجرایی شهرستان نمین، در این جلسه با ابراز رضایت از روند اجرای طرح ها و پروژه های شهرستان نمین، از تامین اعتبار برای پیشبرد طرح های اجرایی شهرستان نمین خبر داد .

مهندس عباس جنگی مرنی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه با ارائه گزارش کاملی از خدمات و فعالیتهای وزارت نیرو و شرکت آب منطقه ای اردبیل در حوزه مدیریت منابع آب در شهرستان نمین و استان اردبیل، در خصوص تامین اعتبارات مالی پروژه های در حال اجرای شرکت آب منطقه ای اردبیل در شهرستان نمین گفت: پس از سفر ریاست محترم جمهوری به استان اردبیل، اقدامات موثری در راستای تامین منابع مالی طرحها انجام شده است که طرح آبرسانی نمین و عنبران از جمله آنهاست .

مهندس عباس جنگی مرنی افزود: برای تامین مالی اجرای آبرسانی نمین و عنبران، امسال ۱۲۰ میلیارد ریال از محل طرح متمرکز شهرهای دارای تنش آبی پیگیری و تخصیص یافته است و از محل طرح شهرهای دارای تنش آبی، برای تامین اعتبار مالی آبرسانی به شهرهای مشگین شهر و اردبیل کمک لازم توسط وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور میشود .

مهندس عباس جنگی مرنی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: با اجرای طرح آبرسانی نمین و عنبران، آب شرب و بهداشتی شهر های نمین و عنبران و ۷ روستای تحت پوشش مجتمع روستایی وحدت تا افق ۱۴۲۵ تامین خواهد شد .

مهندس عباس جنگی مرنی در پایان از تلاش ها، پیگیری ها و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد وزارت نیرو  قدردانی کرد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات