قدردانی از همکاری شهروندان در جلوگیری از ذبح غیرمجاز قربانی

قدردانی از همکاری شهروندان در جلوگیری از ذبح غیرمجاز قربانی

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: امسال در روز قربان با افزایش چشم گیر قربانی به صورت اصولی مواجه بوده ایم که از درک بالای مردم بافرهنگ شهرستان تبریز بخاطر رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی در این برهه حساس متشکریم.

کریم قدرتی افزود: در روز قربان موفق شدیم با رکورد قربانی ۵۷۷ دام سبک و سنگین عملکرد قابل توجهی در این خصوص بدست آوریم که این موضوع با همکاری همشهریان و درک اهمیت موضوع میسر شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد ذبح، ۵۶۳ قربانی مربوط به گوسفند بوده و ۱۴ قربانی هم مربوط به ذبح گوساله بوده است که توسط همکاران کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام گردید.

قدرتی تاکید کرد: همکاری اداره کل دامپزشکی و معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز هم در این موفقیت بدست آماده بسیار تاثیر گذار بود که مراتب قدردانی خود را از ایشان اعلام می نمایم.

مدیرعامل کشتاره تبریز ادامه داد: همچون سالهای گذشته توانستیم درعید قربان سال جاری نیز و با نهادهای خیریه تبریز همچون موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز و کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در ذبح اصولی قربانی همکاری نماییم.

وی در پایان به بازرسیهای سطح شهر در روز قربان اشاره کرد و افزود: طبق سنوات گذشته برای پیشگیری از هر گونه آلودگی و انتقال بیماری مشترک بین انسان و دام با کشتارهای شهری که بصورت غیرمجاز انجام میشد برخوردهای لازم انجام و به مراجع قانونی معرفی گردیدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات