رضایت شرعی و قانونی ارباب رجوع یکی از اولویت های اصلی منطقه ۱ است

رضایت شرعی و قانونی ارباب رجوع یکی از اولویت های اصلی منطقه ۱ است

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در دومین جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه ۱ گفت: شهرداری از جمله نهادهائی است که ارتباط مستمر و نزدیک با مردم دارد و با تلاش بی شائبه و شبانه روزی در اجرای طرحهای عمرانی، فرهنگی و اجتماعی زمینه آرامش شهروندان را فراهم می آورد و در این راستا با توجه به گستردگی فعالیتها حفظ کرامت مردم و تکریم ارباب رجوع در این مجموعه یک مسئله مهم سازمانی به شمار می رود و پویائی نشاط سازمانی و کسب رضایت عمومی از اولویت های مهم این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت یک سازمان به میزان اعتمادی است که مردم به آن دارند، تاکید کرد با سرعت، دقت رغبت و وفاداری چهار عنصر موثر در جلب رضایت مراجعین است که این امر میتواند موجب کاهش فاصله زمانی بین پرسش و پاسخ شود و از اتلاف وقت مردم جلوگیری کند.

شهردار منطقه ۱ بر لزوم نو آوری و خلاقیت در ارائه خدمات به شهروندان و انجام امورات محوله تاکید کرد و اظهار داشت :انتظار می رود که همکاران منطقه در انجام وظایف و امورات جاری حوزه های مربوطه، در محوه عملکرد و برنامه نیروهای تحت نظرشان نظارت و دقت بیشتری داشته و کارها به شکل جدی و برنامه ریزی شده انجام شود.

وی بر اهمیت برخورد صادقانه، شفاف ، مسولانه و پاسخگوئی سریع و صریح و قانونی به مطالبات و مراجعات عمومی تاکید کردد و خواستار تعهد سازمانی و مسئولیت پذیری بیش از پیش کارکنان شد.

شایان ذکر است: در بخشی از این جلسه معاونین و مدیران منطقه گزارشات مبسوطی از عملکرد یک ماهه خود را ارائه و راهکارهای مختلف جهت رضایتمندی شهروندان را پیشنهاد دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات