طی چهار ماهه سال جاری، 866 پروانه ساخت صادر شد/توزیع 54 هزار تن آسفالت  از ابتدای سال جاری

طی چهار ماهه سال جاری، 866 پروانه ساخت صادر شد/توزیع 54 هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری

قائم مقام شهردار ارومیه گفت: در شهر ارومیه،  36 درصد پروانه های ساخت ساختمانی متعلق به واحدهای سه و بیشتر از آن است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ غلامرضا عدل دوست با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم با اشاره به برنامه های شهرداری ارومیه به مناسبت دهه ولایت و امامت ، عنوان کرد: فضا سازی شهر، اهتزاز پرچم غدیر، برگزاری مسابقه مجازی دهه ولایت، چاب کتابچه غدیر، اجرای طرح  اطعام علوی و تجلیل از سادات از جمله برنامه ها به مناسبت دهه ولایت و امامت است .

وی عنوان کرد:  همچنین به مناسبت عید سعید قربان پویش توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان در مناطق کم برخوردار شهری برگزار شد.

قائم مقام شهردار ارومیه در ادامه با بیان اینکه طی 4 ماه سال گذشته تعداد 958 پروانه ساخت در سطح شهر ارومیه صادر شده است، بیان کرد:  این آمار در 4 ماه سال جاری به تعداد  866 پروانه ساخت بود که آمار پروانه ساخت در چهار ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است .

وی با اشاره به دلایل کاهش پروانه ساخت درسال جاری، عنوان کرد:  عوامل مختلفی چون مقوله سرمایه گذاری در بخش های دیگر به غیر از ساختمان و قیمت مصالح ساختمانی در کاهش تعداد پروانه های ساخت در سال جاری تاثیر گذار بوده است .

عدل دوست ادامه داد:  تعداد پروانه های ساخت صادر شده در4 ماه سال گذشته برای 2 هزارو 600 واحد مسکونی بود و در 4 ماهه سال جاری تعداد پروانه برای 2 هزارو 388 واحد مسکونی صادر شده است.

وی بیان کرد:  64 درصد پروانه ساخت برای واحدهای مسکونی یک و دو واحد و 36 درصد برای واحدهای مسکونی سه و بیشتر صادر شده است .

معاون معماری و شهرسازی شهردار ارومیه با بیان اینکه اکثریت پروانه های ساخت شهرداری ارومیه را واحدهای یک و دو تشکیل می دهند، گفت: شهر ارومیه جزو شهرهای است که  36 درصد پروانه های ساخت ساختمانی  آن متعلق به واحدهای سه و بیشتر از آن است .

وی عنوان کرد:  بیشترین پروانه ساخت در چهار ماهه سال جاری در اردیبهشت و کمترین آن در فروردین ماه صادر شده است.

قائم مقام شهردار ارومیه افزود:  شهرداری منطقه 1 جزو شهرداری هایی است که بیشترین آمار پروانه ساخت در سال جاری را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به نهضت آسفالت در معابر طی سال جاری، بیان کرد: از ابتدای سال جاری 54 هزار تن آسفالت به مساحت 378 هزار متر مربع در نقاط مختلف سطح شهر ارومیه توزیع شده است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات